אחייניותיהם של האחים החטופים ישירו את התקווה בחצי גמר הגביע

play
מחווה מרגשת וראויה. האחים שרעבי | באדיבות המשפחה
"תצילו את מי שעוד אפשר": מפגינים חסמו את איילון צפון בדרישה לשחרור החטופים 01:23

מחווה מרגשת: איגוד הכדורסל ייתן את הבמה לעדי והראל בנות ה-15 ו-16, אחייניות של האחים יוסי ואלי שרעבי שנחטפו מקיבוץ בארי. יוסי נרצח בשבי והותיר אחריו אישה ושלוש בנות. משפחתו של אלי, שעדיין חטוף, נרצחה כולה

(גודל טקסט)

איגוד הכדורסל הודיע היום (חמישי) כי את ההמנון הלאומי לפני משחקי חצי גמר גביע המדינה שיחלו הערב בהיכל מנורה ישירו הצעירות עדי והראל שרעבי בנות ה-15 ו-16 בהתאמה, אחייניותיהם של יוסי ואלי שרעבי.

הסיפור של יוסי ואלי שרעבי פורסם עוד בתחילת המלחמה. שני האחרים נחטפו מקיבוץ בארי, כשיוסי נרצח בשבי והותיר אחריו אישה, נירה, ושלוש בנות, יובל, אופיר ואורן. אלי עדיין חטוף בעזה. כל משפחתו נרצחה ב-7 באוקטובר: אשתו ליאן, ושתי בנותיו נויה ויהל.

האחים שרעבי, אלי יוסי ושרון, תושבי קיבוץ בארי, נרצחו ונחטפו ב-7 באוקטובר. 27 בינואר 2023
מחווה מרגשת וראויה. האחים שרעבי | באדיבות המשפחה

משחקי חצי גמר גביע המדינה ייצאו הערב (20:00) לדרך במשחק בין מחזיקת גביע המדינה הפועל ירושלים להפועל באר שבע שהגיעה בפעם הראשונה בתולדותיה למעמד. חצי הגמר השני ייערך מחר (14:00) כשמכבי תל אביב, אחרי ההדחה ברבע גמר הפלייאוף של היורוליג, תפגוש את עירוני קרית אתא, גם היא בפעם הראשונה בתולדותיה במעמד, אחרי שקרית אתא גברה על מכבי כבר העונה בהיכל מנורה. משחק הגמר ייערך ביום חמישי הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי