חולון רוצה להתקרב למקום ה-4, דדאס יישאר מושלם אחרי רמת גן?

play
בכורה חלומית. דדאס ובני | דני מרון
תקציר כדורסל ספרדי: ולנסיה – ריאל מדריד 93:99 02:14

רביעי בבית העליון: הסגולים יארחו ללא סי ג'יי האריס את קרית אתא (19:00). הפועל תל אביב תארח בחדרה את החבורה של שמוליק ברנר, טיילר אניס נותר במפתיע מחוץ לסגל (21:00)

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

משחקי הבית העליון בליגת העל יימשכו מחר (רביעי). באולם בחדרה תארח הפועל תל אביב את משחק הרדיוס השלישי שלה מתוך ארבעה כשתפגוש את מכבי רמת גן (1:1 בין הקבוצות עד כה העונה). הפועל חולון תקווה להתקרב אל המקום הרביעי בטבלה כשתארח את עירוני קרית אתא הפצועה (1:1 בין הקבוצות עד כה העונה).

סטפנוס דדאס מאמן הפועל תל אביב
הפעם נגד הצד הסגול. דדאס | דני מרון

הפועל תל אביב – מכבי רמת גן (21:00)

שלושה ניצחונות בשלושה משחקים מאז הגעת סטפנוס דדאס הקפיצו את הפועל תל אביב אל המקום השני בטבלה והאדומים קרובים להבטיח את המקום הזה – הם יוכלו לעשות זאת עם ניצחון בחדרה על מכבי רמת גן. בהפועל מספרים בתקופה האחרונה על אווירה רגועה יותר, אך מודים שהמבחן האמיתי יהיה במשחקי הפלייאוף, אז יתמודדו על התואר היחיד שהם יכולים להשיג העונה. דדאס בחר לא להלביש את שחקן החיזוק החדש טיילר אניס, שעשוי לשחק לראשונה במשחק בשבוע הבא נגד קרית אתא.

שני הפסדים רצופים עצרו את הריצה של מכבי רמת גן והחבורה של שמוליק ברנר מחפשת ניצחון ראשון בבית העליון נגד הקבוצה אותה הביסה רק לפני כחודש. רמת גן עברה מתיחת פנים משמעותית לאחרונה, כשבמשחק נגד הפועל חולון ערך מייקל דבו הופעת בכורה וגם הזר נוני אומוט, שמשחק אמנם כבר מספר משחקים בשורות רמת גן, עוד לא השלים חודש בקבוצה. מנג'וק מתיאנג נמצא בספק למשחק, כשגם הכשירות של ג'ורדן כהן, שלא שיחק במשחק הקודם, מוטלת בספק.

סי ג'יי האריס לצד מאמן הפועל חולון עמית שרף
בחולון מודאגים לגביו. סי ג'יי האריס | ברני ארדוב

הפועל חולון – עירוני קרית אתא (19:00)

הקבוצה של עמית שרף רשמה ניצחון גדול על מכבי רמת גן במשחק הקודם בזיסמן ונשארה במאבק ליתרון ביתיות ברבע גמר הפלייאוף. בחולון יודעים שכדי להשלים את המשימה הם יצטרכו לנצח את קרית אתא בבית וגם את הפועל ירושלים במשחק ראש בראש, בתקווה שירושלים לא תגבור על יריבותיה האחרות. בחולון מודאגים לגבי האפשרות שסי ג'יי האריס לא יוכל לחזור לשחק העונה, ובינתיים הוא לא יתלבש נגד קרית אתא כשקווין הארווי ישוב לסגל.

החבורה של שרון אברהמי סיימה את חלום הגביע שלה עם תבוסה למכבי תל אביב בחצי הגמר בסוף השבוע האחרון, והיא תמשיך לנסות ולחפש אחר ניצחון ראשון בבית העליון. קרית אתא תסיים ככל הנראה את העונה במקום השישי, אלא אם תפתיע בכמה משחקים, ותמתין לדעת מי תהיה היריבה שלה מבין הקבוצות שנלחמות על המקום השלישי. בינתיים ייאלץ אברהמי להסתדר ללא ג'יימס בייטמון שצפוי להיות מושבת עד לפתיחת רבע גמר הפלייאוף בשל פציעה בשריר התאומים, כשגם גיא פלטין בספק גדול למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי