הפועל ירושלים כועסת: עופר ינאי ניהל שיחה עם יובל זוסמן על עתידו

בעלי הפועל ת"א שוחח עם קפטן ירושלים אחרי משחק ההכנה ועל פי גורמים שנכחו במקום אמר כי ישלם את אופציית היציאה מחוזהו בקיץ הבא. גורם בירושלים: "אפילו מכבי של שנות ה-90 לא עשתה זאת בפרהסיה". ינאי: "מכיר את סכומי הביי אאוט. מפה ועד הגשת הצעה - מרחק גדול"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סוערת ביממה האחרונה בעקבות מה שמסתמן כבעיות פנימיות בין הבעלים עופר ינאי לעמותת "הפועל אוסישקין" וחלק מחברי ההנהלה ובעלי התפקידים במועדון, על רקע הרצון של הבעלים להעביר את הקבוצה להיכל מנורה מבטחים באופן מיידי. בנוסף, כועסים במועדון על ינאי שפועל בצורה סוליסטית בכל הנוגע למינוי בעלי תפקידים וגם מתערב בקבלת ההחלטות המקצועיות.

אלא שהכעס על ינאי לא מגיע רק מבית. גורמים רבים בהפועל ירושלים זועמים על בעלי הפועל תל אביב בעקבות שיחה שניהל עם קפטן הקבוצה מהבירה, יובל זוסמן, בתום משחק ההכנה בין שתי הקבוצות בחדרה ביום שני. על פי נוכחים במקום, ינאי אמר לזוסמן כי הוא יודע שיש לו אופציית יציאה מהחוזה בתום העונה הבאה, מודע לכמה היא עולה, והוא מתכוון להביא אותו להפועל תל אביב מאחר והוא מחפש שחקן בעמדה הזאת.

גורמים בירושלים כועסים על התנהלותו של ינאי, כשבהפועל תל אביב פעלו בצורה דומה גם עם רומן סורקין הקיץ, ושוחחו איתו למרות שהחזיק בחוזה מחייב במכבי תל אביב. "אפילו במכבי תל אביב של שנות ה-90 לא היו מתנהלים ככה", אמר גורם בירושלים על הפרשה, "את צ'ורה הזמינו לפגישה בבית ולא עשו את זה בפרהסיה. הפועל תל אביב איבדה את הדרך, זה לא מתאים ולא ראוי".

זוסמן מונה הקיץ לקפטן ירושלים. כל אחד מהקפטנים של המועדון בשנים האחרונות עזב את הקבוצה אחרי עונה אחת, כשהאחרון לעשות זאת היה ליוואי רנדולף שהגיע למכבי תל אביב. זוסמן, שחקן נבחרת ישראל, חתם בקיץ שעבר על חוזה לשלוש שנים בבירה, כשבקיץ הקרוב יש לו, כאמור, אפשרות יציאה.

יובל זוסמן הפועל ירושלים
יובל זוסמן הפועל ירושלים | לירון מולדובן

עופר ינאי מסר: "אני שמח שאתה מודע לעובדה שאני מכיר את סכומי הביי אאוט של כל שחקן ישראלי איכותי וביניהם את של יובל. מפה ועד להגשת הצעה יש מרחק גדול. אגב מה עם גוליית?"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי