עתירה תוגש נגד השתתפות הפועל חולון בליגת העל העונה

play
כריס ג'ונסון, הפועל חולון | דני מרון
''צריך להוריד את בני סכנין ליגה, לא מבינה שחקנים ישראלים שמשחקים שם'' 44:27

הקבוצה שנכנסת לעונה שנייה בהליך פירוק לא הגיעה להסכם נושים עם ארבעה שחקנים שעברו אצלה, ונציגם יגיש צו מניעה. מכתבים נשלחו גם למנהלת ולרשות המסים. תגובת הסגולים בפנים

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

האם הפועל חולון לא תוכל לפתוח את עונת 2024/25? עו"ד איציק אבישר המייצג את עמית שמחון, קאליף וואייט, שלומי הרוש וכריס ג'ונסון, ארבעה שחקני עבר של חולון שנחשבים כנושים מובטחים של הקבוצה באיגוד הכדורסל, צפוי להוציא מחר (חמישי) צו מניעה על השתתפות הסגולים בגביע ווינר ובליגת העל לאיגוד הכדורסל. ההחלטה מגיעה לאחר שחולון והשחקנים לא הגיעו להבנות במסגרת הסכם הנושים, וכרגע בין הצדדים אין משא ומתן.

עו"ד אבישר מסתמך על תקנון איגוד הכדורסל שקובע כי קבוצה שנמצאת בהליך של פירוק יכולה להמשיך לשחק בליגה במשך עונה אחת בלבד במצב שכזה, בעוד שחולון נמצאת בפירוק החל מחודש יוני 2023. כמו כן, הוא דורש שאיגוד הכדורסל יחלוט את הערבויות שהקבוצה הציגה באיגוד.

במכתביו מסתמך בין היתר אבישר על כך שחולון פרסמה כי התקציב שלה העונה הוא "תקציב שיא", דבר תמוה כשהיא נמצאת תחת מפרק. בנוסף תוהה עורך הדין כיצד חולון הגיעה להסכם עם מס הכנסה על כך שתשלם רק 20 אחוזים מהסכום אותו היא חייבת.

עורכי הדין איציק אבישר, ערן דגן
| יח"צ – חד פעמי, .

בנוסף דורש עו"ד אבישר ממנהלת הליגה להפסיק להעביר לחולון את הכסף שהיא זכאית לו מהמנהלת, משום שהקבוצה נמצאת תחת הליך של פירוק והמשמעות לפי תקנון המנהלת היא אי העברת כספים. אבישר דורש שחולון תפקיד בנאמנות באיגוד הכדורסל את הכספים שקיבלה העונה.

במכתב שלישי, שהוציא יחד עם עו"ד ערן דגן ממשרדו, דורש אבישר ממנהל רשות המיסים להפסיק את הליך הפירוק של חולון, לאור התקציב הגבוה של הקבוצה, ולהורות לחולון לשלם את הכספים שהיא חייבת.

תגובת הפועל חולון: "כל הטענות של השחקנים המדוברים דינן להתנהל בבית משפט ולא בתקשורת. אנו מכירים את התביעות הנ"ל ונכבד כל החלטה לכשתתקבל בעניינם".

עוד באותו נושא: הפועל חולון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי