דרוקר: "התקציב נמוך, אך המטרה לתקוע יתד בליגה"

שרון דרוקר
שרון דרוקר | עדי אבישי

אחרי שחתם בבני הרצליה, המאמן דיבר ב-103FM: "נצטרך לחזק שתי עמדות, נשחק עם ארבעה זרים". על המצב בכדורסל: "המנהלת אמרה שללא קהל, העונה הבאה לא תיפתח. הרבה דברים בסימן שאלה"

(גודל טקסט)

חצי שנה עברה מאז ששרון דרוקר אימן לאחרונה בכדורסל הישראלי ואתמול (שלישי) אחד המאמנים המצליחים בליגה בשני העשורים האחרונים הגיע לתחנה חדשה, כשחתם בשורות העולה החדשה, בני הרצליה, לשנתיים. הערב דרוקר התראיין בתכנית הספורט של 103FM וסיפק תמונת מצב ראשונית לקראת העונה הבאה, בנוסף להתייחסות למצב הכללי שנוצר בענף בצל מגיפת הקורונה.

תחילה, דרוקר נשאל מה יישאר מהסגל שהעלה את הרצליה מהלאומית: "יש שחקנים חתומים. שני הזרים, קנדל אנתוני וג'אקים דונאלדסון, ממשיכים וגם יותם חנוכי, אלישי כדיר וגייב לוין. יש צורך לחזק עוד שתי עמדות ואני חושב שנשחק עם ארבעה זרים, הקנס על החמישי כבד מדי. אני אישית גם חושב שלקבוצה שלא משחקת באירופה ומשחקת רק פעם בשבוע, מספיקים ארבעה זרים".

"אף אחד לא יודע מה יהיה התקציב ולכן קשה לתכנן. זה נכון שביורוליג מעדיפים לקחת שחקנים עם ניסיון באירופה במקום לחכות לליגות בארצות הברית, גם ליגת הפיתוח שהורחבה בשנים האחרונות, נמצאת בסימן שאלה גדול", אמר המאמן על חוסר הוודאות בענף, "גם מנהלת הליגה אמרה, אם אני זוכר נכון, שאם לא יהיה קהל העונה הבאה לא תיפתח. הרבה דברים בסימן שאלה".

דרוקר ואקוניס אחרי החתימה אתמול
שרון דרוקר, אלדד אקוניס | באדיבות בני הרצליה

המטרות: "לפי מה שאלדד (אקוניס, היו"ר) אומר, התקציב הוא הכי נמוך בליגה ואני מעולם לא עבדתי עם תקציב כזה. קשה לדעת בשלב כזה מוקדם איך הקבוצות ייראו, אבל המטרה היא לתקוע יתד בליגה ולא לרדת שוב".

לסיום, דרוקר התייחס להיעדר הקהל במשחקי הליגה שחודשה השבוע: "זה נראה מוזר מאוד, כמו משחקי אימון. אבל אין ברירה, רוצים להחזיר את הספורט ואנחנו רואים את זה בכל מקום, גם בגרמניה ובספרד. צריך להתרגל לזה ולקוות שהקהל יחזור באוקטובר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי