צפו: מכבי ת"א דרסה 65:103 את הפועל חולון, דני אבדיה להט

פתחו חזק: הצהובים סימנו וי גדול מאוד על משחקם הראשון בבית העליון לאחר שמחצו לגמרי את הסגולים במחצית השנייה. 18 נקודות לכוכב הצעיר, ג'ייק כהן הוסיף 16 משלו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פתחה הערב (חמישי) בצורה חיובית את משחקי הבית העליון בליגת העל בכדורסל. הצהובים, שסיימו את העונה הסדירה במקום הראשון, אירחו את הפועל חולון הרביעית בהיכל ביד אליהו ולא ממש נתקלו ביריבה עיקשת. דני אבדיה פעם נוספת היה השחקן הבולט בשורות המארחת, שדרסה את יריבתה 65:103.

שתי המחציות בהתמודדות הערב היו שונות בתכלית – בעשר הדקות הראשונות של המשחק אלו היו האורחים בסגול שהראו יכולות לא רעות, כאשר רק נקודות של אמארה סטודמאייר דאגו לכך שחולון הובילה רק ביתרון מינימלי לאחר הרבע הראשון. ברבע השני מכבי ת"א השתלטה על המשחק, ובעזרת ריצת 0:9 בהובלת סקוטי ווילבקין כבר החלה לברוח ליריבתה, 40:47 צהוב במחצית.

הרבע השלישי במשחק היה נוק-אאוט מוחלט – מכבי ת"א, בהובלתו של אבדיה, התפוצצה עם 33 נקודות על חולון, שמצידה הגיבה רק עם 8 בלבד וההפרש כבר חצה את 20 הנקודות, בדרך לרבע רביעי שהיה לפרוטוקול בלבד, ומכבי תל אביב רשמה ניצחון 65:103 מרשים.. כאמור, אבדיה המצטיין סיים את המשחק עם 18 נקודות ובלט בקרב האלופה, מנגד ג'ימי הול שקלע 19 נקודות עבור חולון.

דני אבדיה | עודד קרני, מנהלת הליגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי