גינת: "בשום שלב לא היה חשש שנרד ליגה"

קפטן הפועל ת"א דיבר ב-103FM אחרי הניצחון על נס ציונה: "השינויים שנכפו עלינו עשו טוב, יש יותר איזון בסגל". על עזיבת המילטון: "חבל, אבל זה יכול לעשות טוב"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

עונה לא פשוטה עוברת על הפועל תל אביב. התוצאות המאכזבות אילצו את האדומים להחליף את כל ארבעת הזרים וגם את המאמן אריאל בית הלחמי, עוד לפני שמשבר הקורונה השבית את הליגה וכפה על המועדון שינויים נוספים בסגל. אך מאז שחזרו מהפגרה, הפועלים נראים הרבה יותר טוב עם שלושה ניצחונות בארבעה משחקים, כשגם ההפסד היחיד היה על חודה של נקודה והעפלה לפלייאוף נראית לגמרי בהישג יד. אחרי שהאדומים הביסו אתמול (רביעי) את נס ציונה, הקפטן תומר גינת התראיין היום ל-103FM ודיבר על השיפור בקבוצה.

"אני חושב שהשינויים שעשינו, בעקבות ההפסקה שנכפתה עלינו, עשו טוב. יש לנו יותר איזון בסגל. כולם חזרו רעבים יותר ואני שמח שאנחנו נראים יותר טוב, יש עוד ארבעה משחקים שכל אחד מהם כמו גבר גביע בשבילנו", אמר גינת.

התרחיש הריאלי לסיום העונה בעיניו: "כרגע אני חושב רק על לבוא ביום ראשון ולנצח את מכבי חיפה בבית. כמובן שאנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר והמקום החמישי בטווח ראייה. גם כשהיינו במקום הלפני האחרון, בשום שלב לא היה חשש שנרד ליגה. סמכנו על עצמנו, ידענו שיש סגל טוב מספיק כדי לעמוד במטרות שלנו בסופו של דבר. דברים קורים מעצמם ואי אפשר לשלוט בהכל, גם בסיטואציה הנוכחית יש לנו צ'אנס לעשות משהו טוב מהעונה זאת".

עזיבת ג'ורדן המילטון: "ג'ורדן שחקן יוצא מן הכלל. ברור שנצטרך אותו, אבל אין ואקום בכדורסל. רז אדם עלה אתמול בחמישייה ועשה עבודה יוצאת מן הכלל, כמו כל הישראלים שלנו שהיו מדהימים אתמול. חבל לנו שג'ורדן לא איתנו יותר, אבל באיזשהו מקום זה יכול לעשות טוב לקבוצה ולגרום לכולנו להבין שצריך להיות אחד בשביל השני ולהקריב קצת יותר. זה מאחורינו".

היעדר הקהל: "מועדון כמו הפועל ת"א מרגיש את זה בצורה מאוד משמעותית, הקהל גורם משמעותי. זה מוזר וקצת עצוב לשחק בלי קהל, יש תחושה של משחקי אימון בפתיחת העונה. כמה זה משפיע? בסוף מתרגלים. ברור שזה משפיע והקהל נותן אנרגיות, אבל כבר שיחקנו ככה ארבעה משחקים וזה המצב. צריך לעשות את הכי טוב שאפשר בנסיבות האלה, מקווה שיאשרו קהל העונה או בעונה הבאה".

לסיום, הפורוורד נשאל אם חתימה במכבי ת"א הייתה על הפרק כפי שדווח, אך סירב להתייחס: "מעדיף להתרכז בהפועל תל אביב כרגע. יש לי עוד חודש במועדון הזה, שהיה בית מדהים מבחינתי בארבע השנים האחרונות. אני רוצה לעשות את המקסימום בזמן שנשאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי