ווילבקין השתולל, האנטר יצא נגד השופטים

במכבי ת"א התקשו לעכל את ה-92:90 לראשל"צ, הגארד השליך בקבוק מים לעבר אוהדי היריבה והשחית שתי תמונות. הסנטר צייץ: "קשה לשחק נגד שמונה". ספרופולוס פרגן לנועם דוברת

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נעצרה אתמול (חמישי) אחרי שלושה ניצחונות רצופים ונכנעה 92:90 למכבי ראשון לציון, בתום משחק בו פיגרה לכל אורכו. במחנה הצהוב התקשו לעכל את ההפסד ומי שהגיב בצורה הקיצונית ביותר היה סקוטי ווילבקין, שפספס הזדמנות להעניק ניצחון לאלופה והחטיא את הזריקה האחרונה. הגארד השליך בקבוק מים לעבר אוהדי הקבוצה היריבה ביציאה לכיוון האוטובוס ולטענת אנשי המועדון הכתום אף השחית שתי תמונות במסדרונות בית מכבי.

המועדון לא העביר את הסיפור לסדר היום והגיב לאירוע: "במכבי מתנגדים להתנהגות אלימה באשר היא ומכל סוג. הנושא יטופל במסגרת המועדון".

הסנטר אות'לו האנטר, שחזר לשחק אחרי שלושה משחקים בחוץ, התלונן על השיפוט במשחק וצייץ בטוויטר: "אנחנו מקבלים בהבנה הפסד מדי פעם אבל לעזאזל, קשה לשחק חמישה נגד שמונה. משחק טוב ראשל"צ".

( )

האלופה הציגה הגנה רעה במחצית הראשונה משחק שני ברציפות ואחרי שספגה 47 נקודות מהפועל ירושלים ביום שני, אתמול היא ירדה להפסקה כשלחובתה 57 נקודות והיא בפיגור דו ספרתי. "זה המשחק השני ברצף שאנחנו פותחים לא טוב בהגנה", הודה המאמן יאניס ספרופולוס בסיום, "התחלנו בחוסר ריכוז ולכן שום דבר לא עבד למרות ששינינו טקטיקה בהגנה מספר פעמים. לא היינו מוכנים מנטלית למשחק קשה. ניסינו לחזור, שיפרנו את ההגנה במחצית השנייה והייתה לנו הזדמנות בזריקה האחרונה, אבל אחרי שספגת כל כך הרבה קשה לחזור ולנצח".

אנג'לו קלויארו הוסיף: "בדומה למה שהיה נגד ירושלים, נתנו לדברים להשפיע עלינו והתעסקנו עם השופטים. שיחקנו רע בהגנה והכנסנו את עצמנו לבור עמוק מדי".

דני אבדיה היה מהבולטים במכבי גם אתמול וסיים עם 15 נקודות, אך בזמן שכל הזרקורים בארץ ובעולם ממוקדים בפורוורד לקראת יציאתו לדראפט ה-NBA בסיום העונה, בראשון לציון מתפתח לו כישרון שצפוי גם הוא להגיע רחוק – נועם דוברת, שיחגוג 18 בעוד שבועיים, סיפק אתמול תשע נקודות וחמישה אסיסטים ובילה לא פחות מ-31 SEU, על הפרקט, בניצחון של קבוצתו על מוליכת הטבלה.

יאניס ספרופולוס | דני מרון

ספרופולוס פרגן לגארד הצעיר: "הוא השתפר מאוד מאז המשחק הראשון שלנו נגדם. אני אוהב את זה שראשון נותנת לו דקות. הוא מוכשר מאוד, אני אוהב אותו ומקווה שימשיך להשתפר".

לצהובים מצפים שני משחקים חוץ נוספים בשבוע הקרוב, נגד הפועל חולון והפועל ירושלים, בהם יקוו להכניס בחזרה לעניינים את אות'לו האנטר לקראת תחילת הפלייאוף.

סקוטי ווילבקין, נועם דוברת
סקוטי ווילבקין, נועם דוברת | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי