דורסי הפר את הבידוד, מכבי ת"א נקנסה ב-30,000 ש"ח נוספים

הגארד נצפה מטייל בקניון בעיר והמועדון ספג קנס בפעם השלישית, אחרי הפרות חוזרות ונשנות מצד סטודמאייר

(גודל טקסט)

אחרי סנדי כהן, אנג'לו קלויארו ובעיקר אמארה סטומדאייר שעשה זאת בשלוש הזדמנויות שונות, הגיע תורו של שחקן נוסף במכבי תל אביב להפר את נהלי הבידוד: הפעם זהו טיילר דורסי, שנצפה הבוקר (שישי) מטייל בקניון בתל אביב ובעקבות כך גרר קנס של 30,000 ש"ח על המועדון שלו.

ממנהלת הליגה נמסר: "צר לנו שלמרות העליה הגבוהה בתחלואה, שוב שחקן של מכבי תל אביב הפר את הנחיות הבידוד והסתובב בקניון כשהוא מסכן את עצמו ואת חבריו לקבוצה בהדבקה. אנו מבקשים ממכבי תל אביב לרענן את הנהלים לשחקני הקבוצה. אנו נאלצים לקנוס את הקבוצה ב-30 אלף שקלים נוספים. אנו מבקשים מכל הקבוצות לחדד את הנהלים לשחקנים כדי שנוכל לסיים את העונה בצורה ספורטיבית בעוד 27 ימים".

זו הפעם השלישית שבה הצהובים סופגים קנס כספי בשל הפרת בידוד של אחד השחקנים בקבוצה, כאשר בפעמיים הקודמות ה"עבריין" היה סטודמאייר, שעשה זאת שלוש פעמים בסך הכל, אך בניגוד לאיומים שנשמעו מצד מנהלת הליגה אחרי הפעם השנייה, לא נכפו עליו שבועיים של בידוד בשל החזרה על העבירה. ההפרה של דורסי משלימה יממה חריגה מבחינת המשמעות עבור מכבי תל אביב, זאת לאחר שסקוטי ווילבקין השליך אתמול בקבוק מים לעבר אוהדי מכבי ראשון לציון, אחרי ההפסד של האלופה בעיר היין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי