טיילר דורסי שהה ליד חולה מאומת ונכנס לבידוד

הגארד שהה ליד חולה מאומת בבניין בו הוא גר וייעדר מהמשחק הקרוב של האלופה נגד חולון, שתחסר את טרוצקי אשר נכנס גם הוא לבידוד. השחקנים לא התאמנו עם קבוצותיהם ובשלב זה, אינם סובלים מתסמינים

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בליגת העל ייסגר מחר (שני) עם המשחק בין הפועל חולון למכבי תל אביב, שתנסה לחזור לנצח אחרי שנכנעה למכבי ראשון לציון ביום חמישי האחרון. הסגולים, שיארחו את המשחק בהיכל הקריה באשדוד בשל אי זמינות אולמם הביתי לשארית העונה, מחפשים לקטוע רצף של ארבעה הפסדים, הארוך ביותר שלהם העונה. לפני עשרה ימים מכבי תל אביב הביסה 65:103 את חולון, ההפרש הכי גדול במפגשים בין הקבוצות מאז נובמבר 2010, ומחר תהיה לה אפשרות להשלים סוויפ עונתי על הסגולים לראשונה מאז 2015/16.

הצהובים מגיעים אחרי מספר ימים לא רגועים, שכללו השתוללות של סקוטי ווילבקין לאחר ההפסד בבית מכבי והפרה נוספת של הוראות הבידוד על ידי שחקן בקבוצה, במקרה הזה טיילר דורסי, שגררה קנס נוסף של 30,000 ש"ח על המועדון. אך החדשות הרעות באמת התקבלו הערב: דורסי שהה לצד חולה קורונה מאומת בבניין שבו הוא מתגורר ובעקבות כך נכנס מיידית לבידוד. הגארד ייעדר מהמשחק מחר, אך מצד שני, מי ששב לסגל הוא הפורוורד קווינסי אייסי, שיצר בהלה במחנה הצהוב כשנפצע במהלך המשחק נגד הפועל ירושלים לפני שבוע ונזקק לעזרת חבריו על מנת לרדת מהפרקט.

טיילר דורסי
טיילר דורסי | דני מרון

הקבוצה של עמית שרף חזרה מפיגור דו ספרתי לשוויון במשחקה האחרון נגד הפועל ירושלים וחצתה את 80 הנקודות לראשונה מאז חזרת הליגה, אך נפלה מהרגליים ברבע הרביעי ונוצחה 93:81. ג'רמיין לאב בלט באותו משחק וקלע 31 נקודות אחרי שתרם 23 בלבד במצטבר בשלושת משחקיו הראשונים, כך שחולון תקווה לקבל ממנו תפוקה דומה גם מחר כדי להתמודד שווה בשווה עם האלופה. גם הסגולים-צהובים קיבלו הערב בשורות רעות, מכיוונו של אוריאל טרוצקי: המועדון הודיע כי הסנטר שהגיע מרעננה בפגרה נחשף לחולה קורונה מאומת ולכן נדרש להיכנס לבידוד. טרוצקי יעבור בדיקת קורונה ואם יימצא שלילי, יסיים את הבידוד ביום שישי הקרוב ויחזור לאימונים יום למחרת. בכל מקרה, השחקן ייעדר משני המשחקים הקרובים של הקבוצה.

ממנהלת הליגה נמסר: "אנחנו נמצאים בשגרת קורונה וצריך לנהוג בקור רוח. דורסי וטרוצקי יעברו בדיקת קורונה בהקדם, במידה ויימצאו חיוביים תיערך חקירה אפידמיולוגית ומשם נמשיך. בשלב זה השחקנים לא סובלים מסימפטומים, לשניהם אין חום, לא התאמנו עם קבוצותיהם ונמצאים בבידוד. המשחק מחר יתקיים כסדרו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי