ספרופולוס: "סנדי צריך ללמוד איך לשחק באירופה, כך הוא יוכל לעזור יותר"

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית

מכבי ת"א הביסה את חולון 69:100 בסגל חסר, המתאזרח הטרי קיבל הזדמנות, הצטיין וזכה לשבחים ממאמנו: "אולי המשחק הכי טוב שלנו בזמן האחרון". דורי סהר: "חלמנו להיות על המגרש"

(גודל טקסט)

יריבה נוחה מאוד קיבלה אתמול (שני) מכבי תל אביב על מנת להתאושש מההפסד האחרון שלה בראשון לציון והיא אכן ניצלה את ההזדמנות, עם ניצחון 69:100 חד וחלק על הפועל חולון, שממשיכה להציג יכולת חלשה מאז חידוש ליגת העל וקיבלה תפוקה הולמת רק מג'ימי הול ושאבון קולמן.

עם שלושה זרים בלבד, אך מצד שני עם עוד משחק גדול של דני אבדיה ותרומה מצוינת מצד סנדי כהן, האלופה הבטיחה את המקום הראשון בסיום העונה הסדירה ואת הזכות לאירוח הפיינל פור, בתקווה שהעלייה במספר הנדבקים בנגיף קורונה לא תאיים על המשך העונה.

חודשים ארוכים חיכה סנדי כהן לקבל הזדמנות אמיתית במדים הצהובים ואתמול המתאזרח הטרי הציג לראווה את הפוטנציאל שגרם למכבי תל אביב לצרף אותו בקיץ הקודם, כשנכנס מצוין מהספסל ברבע הראשון והראה יכולת קליעה מבחוץ, הגנה חזקה וגם כמה דאנקים שייכנסו לקלטת הביצועים, בדרך ל-18 נקודות ו-4 אסיסטים במשחק כולו.

המאמן יאניס ספרופולוס החמיא לגארד הצעיר לאחר הניצחון: "סנדי מוכשר ומבטיח מאוד ואנחנו מאמינים בו. הוא צריך לצבור ניסיון וללמוד איך לשחק באירופה. אם יפתח את הכישורים שיש לו וישמור על צניעות, הוא יעזור לקבוצה אף יותר".

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | מכבי תל אביב

היווני היה מאוד מרוצה ממה שראה, אחרי מספר משחקים בהם הקבוצה שלו ספגה יותר מדי נקודות: "ראיתי הרבה דברים טובים. שיחקנו חכם, הזזנו את הכדור וניסינו לאתר את החולשות שלהם. התקפית היה לנו משחק טוב, אבל גם בהגנה היינו מאוד יעילים. זה אולי המשחק הכי טוב שלנו בזמן האחרון. אמרתי לשחקנים שאולי ניצחנו את חולון יותר בקלות במשחק הקודם, אבל הפעם שיחקנו בשכל, ביחד וחלקנו את הכדור".

החיסורים של קווינסי אייסי, אלייז'ה בראיינט וטיילר דורסי נתנו הזדמנות גם לדורי סהר להוכיח את עצמו. בוגר מחלקת הנוער של המועדון קיבל 12 דקות והפגין הרבה ביטחון, כשלצד שלשה אחת תרם גם חמישה כדורים וחוזרים וארבעה אסיסטים. "הפסקת הליגה נתנה לי זמן לעבוד מאוד קשה על הגוף ועשיתי את זה", אמר סהר על השיפור שלו בהיבט הפיזי, "מגיע הרבה קרדיט לרגב פנאן ולכל המעטפת של מכבי שנתנו לי את הכלים לעבוד בתקופה לא פשוטה ולהעלות מסת שריר. עכשיו אני פשוט נהנה, משתדל ללמוד מהחברים שעברו הרבה מאוד דברים במהלך הקריירה שלהם ושואף להתקדם".

סהר, שזכה גם לחלוק חלק מהדקות שלו על המגרש עם חבריו לקבוצת הנוער, דני אבדיה ויהונתן אטיאס, התייחס לרגעים המיוחדים: "חוויה להיות פה על המגרש איפה שתמיד חלמנו להיות, חברים שעברנו הרבה מאוד חוויות ושנים ביחד. זה חלום משותף וזה מעולה להגשים אותו".

כעת הפנים של האלופה למשחק נוסף נגד הפועל ירושלים (חמישי, 21:15), הפעם בעיר הבירה, שבו היא תקווה לקבל בחזרה את אייסי ואת דורסי, בתקווה שהראשון יתאושש מפציעת הברך שספג במפגש הקודם עם האדומים והשני ייצא מהבידוד אליו נכנס שלשום עקב חשיפה לחולה קורונה מאומת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי