גולדן סטייט תוותר על הבחירה מספר 1 בדראפט בשביל דני אבדיה?

דני אבדיה
דני אבדיה | עודד קרני, מנהלת הליגה

לפי דיווח ב-CBS, הווריורס עשויים לרקום טרייד עם מינסוטה ולבחור בפורוורד מכבי ת"א: "הוא מתאים באופן מושלם לשיטה הלא אנוכית ויוכל להוביל כדור לצד קרי ותומפסון"

(גודל טקסט)

שלוש שנים אחרי שעומרי כספי חתם לעונה בגולדן סטייט ווריורס, נראה שישראלי נוסף בדרך. על פי כתבה הבוקר (שלישי) ב-CBS, הקבוצה של סטיב קר עשויה לוותר על בחירה ראשונה בדראפט הקרוב בתמורה לבחירה נמוכה יותר שאותה היא תנצל כדי לקחת את הפורוורד בן ה-19 של מכבי תל אביב.

קייל בון פרסם את התחזית שלו לדראפט הקרוב ב-CBS וטען כי אבדיה יכול לפרוח לצד ה"ספלאש בראדרס", סטף קרי וקליי תומפסון ושבהחלט קיימת האפשרות שהווריורס יהמרו עליו בדראפט הקרוב.

"הוא מתאים באופן מושלם לשיטה הלא-אנוכית של גולדן סטייט, הוא יוכל לשמש כמוביל כדור בנוסף לקרי ולתומפסון, הכדור יהיה כל הזמן בתנועה וזה יתרון גדול לווריורס אם הם יצליחו לצרף כישרון כמוהו אחרי שוויתרו על הבחירה מספר 1 בשביל טרייד".

אבדיה נמצא בכושר מצוין בשבועיים האחרונים מאז חזרת ליגת העל וגם אמש הצטיין עם 24 נקודות (8 מ-14 מהשדה), שבעה כדורים חוזרים וארבעה אסיסטים בניצחון 69:100 על הפועל חולון. בסך הכל יש לו ב-26 משחקים 13.4 נקודות בממוצע, 5.9 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי