קאסטריטיס: "השחקנים מקריבים את הגוף עבור הפועל"

מאמן האדומים אחרי ה-60:69 החשוב על אילת: "לא היה כדורסל גדול אבל היה קרב גדול". ג'ורדן דיוויס שלהט עם 26 נקודות: "לימדו אותי שאם לא שברתי כלום - אני צריך להמשיך לשחק"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון תעלה לה ככל הנראה באיבוד המקום בפלייאוף, הפועל תל אביב עמדה אתמול (שלישי) באתגר והשיגה 60:69 חשוב על הפועל אילת. במשחק הביתי ה-100 שלהם בהיכל שלמה, האדומים עצרו את הקבוצה הדרומית על ארבע נקודות ברבע האחרון ומן העבר השני היה זה ג'ורדן דיוויס שניצח את המשחק עם 26 נקודות (11 מהן ברבע האחרון).

"אני כאוב אבל שמח שניצחנו. ההורים שלי לימדו שאם לא שברתי כלום אני צריך לשחק, וזה לא משנה כמה כואב לי או כמה אני עייף ומותש – אני משחק", אמר בסיום דיוויס, גיבור הניצחון האדום. "ידענו שיש לאילת קבוצה טובה ומוכשרת, אבל אנחנו נלחמים על המקום בפלייאוף ורצינו לתת את המקסימום. אנחנו מתמקדים בכל משחק בזמנו, ואם נעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות יהיה לנו הרבה מה להגיד העונה. זה נכון שהיו לנו שני משחקים שהיינו חייבים לקחת, ועכשיו זה הזמן שלנו לנצח".

המאמן יאניס קאסטריטיס הוסיף: "לא היה כדורסל גדול אבל היה קרב גדול. יש לנו שני סוגים של משחקים – כאלה שאנחנו מנצחים בהפרש גדול או משחקים שהולכים לכדור האחרון. עד עכשיו בבית היה לנו קשה לנצח, אבל היום באמת ביום קשה החבר'ה נלחמו להישאר במשחק ועשו רבע רביעי גדול. מגיעות להם מחמאות על הקשיחות והרמה המנטלית שהציגו במהלכו. השחקנים שלנו משחקים פצועים וכמו שאתם יכולים להבין העייפות כאן ואי אפשר להתעלם ממנה. במקביל, אף אחד לא החמיץ משחק והם מקריבים את הגוף שלהם עבור הפועל ועבור החברים שלהם לקבוצה. אני בטוח שהצוות הרפואי ימשיך בעבודתו הטובה ויעמיד את כולם על הרגליים לקראת המשחק מול נהריה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי