בתום קרב צמוד ומותח: 80:81 לגלבוע/גליל על מכבי חיפה

הירוקים הפסידו בשנייה האחרונה לסל ניצחון של יאנג, האדומים עדיין מושלמים בבית התחתון והשאירו לעצמם סיכוי למקום החמישי. שיא קריירה לארצי

(גודל טקסט)

המחזור השישי של הבית התחתון בליגת ווינר סל תם היום (שישי) עם קרב סופר מותח בין מכבי חיפה להפועל גלבוע/גליל – שתי הקבוצות היחידות עם מאזן חיובי בבית התחתון. המשחק היה סופר צמוד, שתיהן כבר הבטיחו את מקומן ברבע הגמר, אך הן נלחמות על המקום החמישי. לבסוף, הקבוצה של ליאור ליובין רשמה 80:81 דרמטי.

בכך, הקבוצה מהכרמל לא הצליחה להשלים סוויפ עונתי על יריבתה ופספסה הזדמנות להבטיח את המקום החמישי. גלבוע/גליל מנגד הותירה לעצמה סיכוי לסיים במקום זה והגדילה את רצף הניצחונות הפעל הארוך בליגה לשישה. האדומים עדיין מושלמים בבית התחתון.

הירוקים התחילו מצוין את המשחק ושלחו את גלבוע/גליל לפסק זמן בפיגור 11:2. אחריו, האדומים נכנסו לעניינים ורבע הראשון הסתיים ב-24:24 מצוין. מי שלהט היה נתנאל ארצי, שרשם שיא קריירה עם 21 נקודות. גם ברבע השני המשחק נשאר צמוד מאוד והחיפאים ירדו להפסקה בפיגור מינימלי של 44:43.

ליאור ליובין
ליאור ליובין | דני מרון

ברבע השלישי הקבוצה של דניאל סאואנה נכנסה למומנטום, הרבה בזכות יכולת טובה של ווילי וורקמן מייקל בריסקר , והיא סיימה אותו ביתרון 63:69.

הרבע הרביעי היה צמוד אף יותר ולכל אורכו כל האופציות עוד היו פתוחות ואף אחת לא הצליחה לברוח, כשגלבוע/גליל הייתה יותר טובה והצליחה לעלות ליתרון מינימלי. דקה ועשר שניות לסיום, התוצאה עמדה על 79:79 והמתח היה בשיאו. אנדרו אנדרוז ניגש לעונשין, קלע את זריקה הראשונה, אך החמיץ את השנייה וגלבוע יצאה להתקפה, שנעצרה בעבריה של מייקל בריסקר.

5.4 שניות לסיום, כשהתוצאה עומדת על 79:80 לטובת חיפה, שני המאמנים לקחו פסק זמן. יפתח זיו סחט עבירה, אך מהלך הזריקה עוד לא התחיל ועל כן לא ניגש לעונשין. 2.2 שניות לסיום, שוב גלבוע ניסתה את כוחה, ולא ברור איפה הייתה ההגנה של חיפה. זיו מצא את מייקל יאנג לבד לחלוטין והוא קלע מהצבע בקלות והביא לקבוצתו ניצחון 80:81 דרמטי.

דניאל סאואנה
דניאל סאואנה | עומרי שטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי