רמי כהן: "אם היו סופרים אותנו – כבר היו עוזרים לנו"

רמי כהן
רמי כהן | אודי ציטיאט

יו"ר הפועל תל אביב התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לסוגייה הכלכלית: "אולי צריך לעשות יותר רעש". וגם: קאסטריטיס, המיסוי על המתאזרחים ועתיד הכדורסל בישראל

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שהקבוצה שלו גברה אתמול 73:77 על עירוני נהריה, יו"ר הפועל תל אביב ונציג עמותת האוהדים בדירקטוריון, רמי כהן, התראיין היום (ראשון) לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על המצב הכלכלי בעידן פוסט קורונה וגם על היכולת של האדומים.

"אין כדורסל גדול, אבל המון לב ונשמה", אמר כהן בנוגע ליכולת מאז החזרה מפגרת הקורונה. "זה מזכיר לי הרבה יותר את הפועל ת"א של לפני 30 שנה. יש לנו עוד מה לתת. ככל שנתקדם יהיה יותר קשה, אבל נעשה את המקסימום".

"אני לא יודע אם יאהבו לשמוע את זה, אבל הפילוסופיה של יאניס קאסטריטיס מאוד מתאימה לסגל שלנו", שיבח היו"ר את המאמן היווני, שנחשב להגנתי. "אנחנו משקיעים הרבה מהזמן שלנו בהכנות באימונים על הגנה. הוא הגיע ארבעה משחקים לפני פגרת הקורונה וככל שהזמן עובר זה משפיע יותר. יש חיבור טוב בין השחקנים".

ים מדר | עודד קרני, מנהלת הליגה

איך הוא רואה את עתיד הכדורסל בישראל: "אנחנו הולכים לתקופה מאוד קשה. לא ברור מה יהיה עם הקהל וזה מחפה להרבה קבוצות על המחסור בכספי עירייה שתומכת. לגבי קבוצות עירוניות, הן מאוד תלויות בגחמות של אנשי העירייה וגם שם אולי ילכו לתקופה קשה אם יחתכו תקציבים".

"אם היו סופרים אותנו כבר היו מגישים לנו איזשהו עזרה", המשיך כהן בנוגע לרשת הביטחון שדורשים ממשרד האוצר. "נתנו לנו ניירת לפני שלושה חודשים ואחרי שלושה שבועות דברים אחרים. בינתיים שום דבר לא קורה. יכול להיות שאנחנו צריכים לקחת צעד את זה קדימה ולעשות יותר רעש. אם זה ימשיך ככה עוד חודש, נהיה בבעיה אמיתית".

האם צריך לעשות תקרת שכר: "אני חושב שהמציאות תביא לזה שהסכומים יירדו. המדינה יכולה להחליט שקבוצות שמחתימות שחקנים במעל ל-200 אלף דולר לא יקבלו מענק כי יש להן כסף. הדבר הנכון בשנים הקרובות לדעתי יהיה לבנות על צעירים, כי יהיה לנו קשה להתחרות בשוק הזרים כרגע".

בעיית המיסוי על מתאזרחים: "זה לא רציני. צריך להבדיל בין מתאזרחים ליהודים שבאים לפה ובאמת רוצים להשתקע בארץ, שזה דבר שאפשר להבין ולקבל. יש כאלה שהיום פה, אולי יש להם אמא יהודייה או סבא יהודי, לפעמים גם זה לא. זו לא גזענות, אבל לאלה לא צריך לתת הטבות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי