אייסי אמור לחזור לפלייאוף: "כולם יבואו בטירוף"

במכבי ת"א לקחו את ההפסד למכבי ראשל"צ בפרופורציות, סהר: "אני לא מודאג". הפורוורד צפוי להיות כשיר לרבע הגמר שיתחיל בשבת הקרובה. במועדון מקווים לבשורות טובות מהפגישה בין האוצר לפרנקל וכלפון

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פספסה אתמול (ראשון) הזדמנות לסיים את העונה הסדירה במאזן ביתי מושלם לראשונה מאז 2009/10, כשנכנעה 86:77 למכבי ראשון לציון בהיכל 'מנורה מבטחים'. הצהובים ממתינים לגלות את זהות היריבה שלהם בפלייאוף, שתיקבע היום במחזור הסיום של הבית התחתון. במועדון לקחו את ההפסד בפרופורציות, לאור העובדה שהמשחק היה לפרוטוקול וממנו נעדרו קווינסי אייסי, אלייז'ה בראיינט וטיילר דורסי, זאת בנוסף לעובדה שהמקום הראשון כבר הובטח בשבוע שעבר.

אייסי היה אמור לקבל דקות ראשונות מאז הפציעה שספג נגד הפועל ירושלים, אך בקבוצה העדיפו לשמור עליו לקראת סדרת רבע הגמר שתצא לדרכה בשבת הקרובה. באשר לדורסי, כזכור, הגארד קיבל את האישור לשוב לאימונים אחרי שנמצא שלילי לקורונה. בראיינט עדיין סובל מכאבים ולא ברור האם יוכל לחזור במשחק הקרוב. במכבי תל אביב מקווים כי בפלייאוף יוכלו ליהנות גם משירותיו של פרדריק בורדיון, שהגיע לקראת חידוש הליגה אך נפצע בשריר הירך האחורי. אתמול השתתף המתאזרח בחימום המוקדם לקראת המשחק.

יאניס ספרופולוס | דני מרון

למרות התוצאה הפחות טובה, במחנה של האלופה אהבו לראות את היכולת שסיפקו הישראלים הצעירים, ביניהם דורי סהר שלקח הזדמנות נוספת בשתי ידיים וסיים עם 7 נקודות. "מגיעה מילה טובה למאמנים ולמערכת שמגבה אותי ונותנת לי להיות על המגרש", אמר סהר על היכולת האישית שלו, "אני מרגיש שיש לי הזדמנות טובה, שהחברים על המגרש נותנים לי ביטחון. באימונים הם נותנים לי הערות בונות אם אני עושה טעות".

הגארד/פורוורד הצעיר סיכם את המשחק: "בדקות הראשונות וברבע הרביעי היינו פחות ביחד, פחות הלך, אבל אנחנו מתקדמים הלאה ועם הראש בפלייאוף. אני לא מודאג, אני מכיר כל אחד שיושב בחדר ההלבשה, כולל המאמנים ואני יודע שכולם יבואו בטירוף ונבוא להיות הכי טובים שאנחנו יכולים".

מעבר לכדורסל, במועדון עסוקים גם בשיחות עם גורמים במשרד האוצר במטרה להגדיל את סכום הפיצוי שיועבר לקבוצות ליגת העל. היום אמורה להיערך פגישה בין שר האוצר ישראל לכץ ליושבי הראש של מנהלות ליגות הכדורסל והכדורגל, ובמכבי תל אביב מקווים לבשורות טובות למרות ששמעו בימים האחרונים כי בשל העובדה שהיורוליג הינו מפעל פרטי, הצהובים לא יפוצו על אובדן הכנסות ממכירת מנויים אליו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי