ספרופולוס: "הראינו שהגיע לנו לסיים במקום הראשון"

שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב מוכן לדרבי הראשון ברבע הגמר (שבת, 21:00): "מכבדים אותה, הפועל תל אביב קבוצה לוחמת". ג'ייק כהן: "הדבר האחרון שאני רוצה זה לסיים את העונה בטעם לא טוב"

(גודל טקסט)

סדרות רבע גמר הפלייאוף כבר בעיצומן ואחרי הניצחונות של מכבי ראשון לציון והפועל ירושלים במשחקי הפתיחה, מחר (שבת, 21:00) תצא לדרך גם הסדרה המסקרנת שתפגיש בין שתי היריבות המושבעות לדרבי לוהט – מכבי תל אביב תארח את הפועל תל אביב, במשחק בין הקבוצה שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון לבין המדורגת שמינית.

כידוע, מדובר בסדרות של שלושה משחקים והמשמעות היא ששני ניצחונות מספיקים כדי להעפיל לפיינל פור שייערך בהיכל ביד אליהו ובו תפגוש המנצחת הגדולה של סדרת הדרבי את המנצחת בסדרה בין הפועל חולון להפועל גלבוע/גליל, שייפגשו היום למשחק הראשון בסדרה ביניהן.

"אנחנו מגיעים לפלייאוף עכשיו ואלה משחקים שונים לגמרי ממשחקי העונה הסדירה", אמר מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס, "בעונה הסדירה עשינו עבודה מצוינת וסיימנו במקום הראשון למרות הפציעות, למרות השחקנים החסרים שהיו לנו לפני משבר הקורונה וגם לאחר מכן. הראינו שמגיע לנו לסיים ראשונים. יש לנו סדרה חשובה ומשחק חשוב נגד הפועל ת"א. אנחנו מכבדים אותם, זו קבוצה לוחמת ואנחנו צריכים להיות מרוכזים, ללכת לפי התוכנית שלנו ולהביא את המשחק למקומות שאנחנו רוצים להביא אותו".

יאניס ספרופולוס | דני מרון

ג'ייק כהן הוסיף על היריבה אותה ניצחה מכבי תל אביב בכל שלושת המפגשים הקודמים העונה: "עברנו הרבה כדי להגיע לנקודה הזאת. הרבה קשיים, רגעים קשים כדי להגיע לפלייאוף ועכשיו הגיע הזמן לפדות את השטרות ולהגיע למטרה שבשבילה עבדנו כל השנה. מבחינתי האישית, הדבר האחרון שאני רוצה זה לסיים את העונה הזו בטעם לא טוב. אני חושב שזה מגיע לנו. עשינו עבודה טובה מאוד השנה, נלחמנו דרך הרבה קשיים כקבוצה, פציעות, קורונה ועכשיו יש לנו את ההזדמנות לקחת תואר".

ג'ייק כהן
ג'ייק כהן | עדי אבישי
עוד באותו נושא: ג'ייק כהן, יאניס ספרופולוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי