אוחיון: "סבלנו בבית העליון, היה דיכאון. התפרענו ברבע הרביעי"

שחקנה הוותיק של חולון שיתף את התחושות אחרי ה-77:80 הדרמטי על גלבוע/גליל: "הפכתי לבן אדם לא נעים". פניני: "ברבע הרביעי אמרתי לשרף לא להכניס אותי ואחרי זה הלכתי לחילוף בלי לשאול אותו"

(גודל טקסט)

איזה משחק משוגע קיבלנו היום (שישי) בין הפועל חולון להפועל גלבוע/גליל. הסגולים היו לאורך כל המשחק בפיגור, אך שמונה דקות לסיום ביצעו מהפך אדיר וריצת 0:19 נפלאה, שבסופו של דבר העניקה להם 77:80 על הצפוניים.

בכך, חולוניה עלתה ל-0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, קטעה רצף של שבעה הפסדים וניצחה לראשונה מאז החזרה מפגרת הקורונה. ביום שני יתקיים המשחק השני בסדרה. מי שהיה מאוד נרגש היה יוגב אוחיון, ששיתף: "חיכינו המון זמן לחזור להרגיש את הרגשת הניצחון. סבלנו בבית העליון אם לומר את האמת. היינו בבידוד והיה דיכאון של הפסדים, זה לא נעים ולא כיף. גם אני לא הייתי נעים כבן אדם. ברבע השלישי אני ושלומי הרוש עלינו ואמרנו 'תמות נפשי עם פלשתים', אנחנו מתפרעים, עושים מה שצריך וחייבים לנצח".

כמה התקופה האחרונה הייתה קשה: "מאוד. זה היה מתסכל. לחזור מהפסד לבית ולצאת מהבית לעוד הפסד זה לא כיף. עשינו מאמץ קבוצתי, בייחוד בהגנה. הייתה התלהבות מסביב וחיפינו על המון חסרונות. עשינו רבע אחרון טוב מאוד".

גיא פניני הוסיף: "ללא ספק ירד הרבה לחץ. חיכינו לזה. בבית העליון לא הגיע לנו לנצח, אנחנו לא באיכויות האלה, אבל חשבנו שיש לנו מה למכור היום. זה לא הלך לנו כמו שרצינו כמעט כל המשחק, אבל האנרגיות של שלומי הרוש, ויוגב בתחילת הרבע הרביעי הכניסו את כל הקבוצה לעניין והוא הסתיים כמו שהסתיים".

גיא פניני | עודד קרני, מנהלת הליגה

על כך שהתחיל את הרבע הרביעי על הספסל: "ראיתי את המומנטום ואמרתי לעמית שרף המאמן להשאיר אותם על המגרש כי הם רצים טוב, למרות שהוא רצה להכניס אותי. ארבע-חמש דקות לסוף, לא יכולתי להישאר על הספסל והלכתי לחילוף בלי לשאול אותו".

עמית שרף, המאמן המנצח, שרשם ניצחון בכורה כמאמן ראשי בליגת העל, סיפר: "נצטרך להיות קשוחים ביום שני כמו שהיינו בשמונה הדקות האחרון של המשחק היום. אנחנו שמחים, אבל אם נרגיש ירידת מתח נקבל בומבה לפרצוף ביום שני. רק עם הקשיחות של הרבע האחרון נוכל לנצח גם בשני. אני מקווה שהניצחון ידביק את כולם".

ליאור ליובין, המאמן המפסיד: "לא מצאנו את הדרך ברבע האחרון. נתקענו התקפית, חיפשנו פתרונות ולא הצלחנו להגיע אליהם. בפלייאוף צריך לפעמים שחקן שקצת יתעלה, וזה היה חסר. הרבה דברים הלכו לנו לא טוב ברבע האחרון, אפשרנו להם לצבור הרבה ביטחון והם מינפו את הניסיון שלהם. ידענו למה אנחנו מגיעים. שלושת רבעי משחק עמדנו טוב ועשינו את הדברים נכון, אבל שחקני גדולים עושים דברים גדולים ומגיע קרדיט לחולון. פישלנו הגנתית, אפשרנו הרבה זריקות וזה מה שנתן להם את המומנטום. הגענו מוכנים היום והייתי מרוצה".

ליאור ליובין
ליאור ליובין | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי