בשני: גלבוע/גליל תנסה לכפות משחק שלישי נגד חולון

הקבוצה של עמית שרף תצא לגן נר ביתרון 0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף ותקווה לעלות לפיינל פור, אך תחסר את עוזר המאמן גוני יזרעאלי שנכנס לבידוד. החבורה של ליאור ליובין חייבת ניצחון כדי שלא לסיים את העונה

(גודל טקסט)

הסדרה היחידה שהניבה תוצאה מפתיעה ברבע גמר הפלייאוף של ליגת העל תימשך מחר (שני) כשהפועל גלבוע/גליל תנסה להתאושש מההפסד הדרמטי להפועל חולון ביום שישי האחרון ולכפות משחק שלישי ומכריע. כזכור, לפני יומיים הקבוצה של עמית שרף קטעה רצף של שבעה הפסדים לאחר שחזרה מפיגור שהגיע בשיאו ל-19 נקודות, בזכות 9:27 ברבע האחרון שהשלים מהפך במשחק בו החבורה מגן נר הובילה למשך 34:46 דקות במצטבר – בדרך ליתרון 0:1 לחולון בסדרה.

הסגולים-צהובים קיבלו היום חדשות מצערות מכיוונו של עוזר המאמן גוני יזרעאלי, שילדיו נחשפו לחולה קורונה מאומת והוכנסו לבידוד ולכן נאלץ יזרעאלי להיכנס בעצמו לבידוד, מה שיגרום לו להיעדר מהמשך הסדרה. חולון הפסידה בכל 10 משחקי החוץ האחרונים שלה בפלייאוף, כאשר שבעת האחרונים שבהם הסתיימו בפער דו ספרתי.

המאמן שרף אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים מאוד נחושים ודרוכים במטרה לנצח בגן נר, אך יחד עם זאת יודעים שגלבוע שלטו לחלוטין במשחק הראשון 32 דקות. כדי לנצח נצטרך לראות הרבה יותר דקות הגנתיות כמו השמונה האחרונות של המשחק הראשון. המטרה המרכזית תהיה להגביל את הנקודות בצבע והמתפרצות של גלבוע ובהתקפה להמשיך לשחק קבוצתי וחכם".

יוגב אוחיון
חולון רחוקה ניצחון מהעפלה לפיינל פור | עדי אבישי

האדומים-לבנים, שנעצרו לאחר שבעה ניצחונות רצופים בעקבות רבע אחרון שבו החטיאו את כל חמשת הניסיונות שלהם מחוץ לקשת, הפסידו בשלושת משחקי הבית האחרונים שלהם בפלייאוף בהפרש ממוצע של 20.7 נקודות, מאז שגברו על מכבי תל אביב של גיא פניני ויוגב אוחיון (שחקני חולון כיום) במשחק השני של רבע גמר פלייאוף 2014. הקבוצה של ליאור ליובין תקווה גם להגיע יותר לקו העונשין, אחרי שהסתפקה רק ב-11 זריקות משם שלשום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי