פרי: "צריך מתווה שעוזר לכולן ולא רק לקבוצה אחת או שתיים"

יצחק פרי
יצחק פרי | אודי ציטיאט

יו"ר מכבי ראשל"צ התראיין ל-103FM וביקר את חלוקת כספי רשת הביטחון: "מקווה שיקבלו היגיון". וגם: הפריצה של דוברת, היכולת של מונרו והארכת החוזה של גודס

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון הפכה בעונות האחרונות לאחת הקבוצות המצליחות בליגת ווינר סל. אתמול (ראשון) היא הפכה לראשונה שהעפילה לפיינר פור, והיום היא הודיעה על החתמתו של המאמן גיא גודס לעונה נוספת.

יו"ר ראשל"צ, יצחק פרי, התראיין בתכנית הספורט של 103FM והתייחס להמשך דרכו של גודס, היכולת המצוינת של דריל מונרו, הכישרון הצעיר נועם דוברת וביקר את מתווה החלוקה של 35 מיליון השקלים שהוקצו על ידי משרד האוצר כרשת ביטחון לקבוצות הכדורסל.

"גיא גודס הוא אדם מיוחד ואיכותי, נוצרה כימיה טובה בינינו", אמר פרי. "הוא התרגל אליי ואני מאוד נהנה לעבוד איתו. התוצאות גם מדברות בעד עצמן. אנחנו יודעים לעברו תקופות של הפסדים עם חשיבה קדימה ועכשיו אנחנו מסתכלים על השנה הבאה ומקווים לטוב".

גיא גודס | עודד קרני

ההגעה בחמישית בשש השנים האחרונות לפיינל פור: "אמרתי לכל הקבוצה בחדר ההלבשה אחרי המשחק מול מכבי חיפה שלפני ארבע שנים היינו כאן, עלינו לפיינל פור ואחרי זה לקחנו אליפות – וזה מחייב".

על היכולת של דריל מונרו הלוהט: "ראיתי סרט שהאוהדים הוציאו על עונת האליפות ורואים שם את המסירות שלו. היינו המומים ששחקן כדורסל בעמדה שלו משחק באיכות הזו. מאמן הכושר שאל אותו בטלפון לפני שהוא חזר אם הוא שמר על כושר והוא אמר שהוא אפילו לא עשה הליכה מהירה. הוא מתאמן בדרך שלו ועובד קשה. גם בעונה של האליפות וגם בעונה הקודמת כשהיינו בגמר מול מכבי תל אביב הוא ידע להביא את עצמו בשיא לרגעים שצריך אותו. אתמול היה תענוג לראות אותו על המגרש".

על נועם דוברת בן ה-18: "צריך מזל בחיים ואני חושב שהמלאך של המזל משחק לידו. הוא קיבל מאמן שכבר בגיל 16 שיחק בבוגרים והוא יודע בדיוק מה זה ילד בגילו על המגרש. נועם התחיל כשבקושי היה בן 17 וכבר היה על המגרש בגמר הפלייאוף. אני חושב שיש לו את ממוצע הדקות הגבוה ביותר מבין הישראלים בליגה. אנחנו מקווים שהוא יפרח ואנחנו מקווים שהוא יהיה רכז ראשון בנבחרת ישראל. אני מאמין שהוא יגיע לשם".

נועם דוברת
נועם דוברת | עודד קרני

רשת הביטחון שמשרד האוצר אישר, שכחצי ממנה יחולק למכבי ת"א: "אני מקווה שזה לא יקרה מכיוון שיש התארגנות של הרבה קבוצות שנמצאות בחלק של שבעת מיליון השקלים שנותרו לחלק לתשע קבוצות. מכבי תל אביב והפועל ירושלים לוקחות נתח ענק מהסכום, וגם הפועל חולון והפועל תל אביב לוקחות סכום גבוה. תשע קבוצות שנשארו מתחלקות בפרוטות. אני חושב שכל הקבוצות בספורט בארץ ובעולם נפגעות קשה, כל אחת בהתאם לתקציב שהיה לו. למכבי ת"א היה תקציב של 100 מיליון ש"ח והיא הנפגעת העיקרית, אבל מבחינת אחוזים – כולם נפגעים בערך אותו דבר, 50-60%. לצערי, לא ישבו ועשו דיון פתוח לפני שהלכו לדיון עם משרד האוצר. שליש מהתקציב שלנו זה ספונסרים, שאני לא חושב שהם ייתנו עכשיו כסף. המצב קשה. היה צריך לבנות מתווה חכם שעונה על הצרכים של כל הקבוצות ולא רק של אחת או שתיים. בשבוע הבא המנהלת תדון בכך ואני מקווה שאנשים יקבלו היגיון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי