גינת: "יום אמוציונלי, צריך לשחק כך גם בחמישי". מחמאות להגנה

הקפטן שסיים עם 21 נק' במשחק הבית האחרון שלו וזכה לטקס פרידה: "הרבה מחשבות עברו בראש, במשחק הראשון הרגשנו שזה שלנו ואז הכל התפקשש". קסטריטיס: "אנחנו מתבססים על אנרגיות, כך נעשה דברים גדולים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

רבע אחד לא טוב ומהלך מכריע שבו ספק קופחה על ידי השופטים. רק בגלל שני הדברים הללו, הפועל תל אביב לא נמצאת עכשיו בפיינל פור. האדומים השוו אתמול (שלישי) את סדרת רבע גמר הפלייאוף נגד מכבי תל אביב ל-1:1, אחרי עוד משחק שבו היו עדיפים על היריבה העירונית – בעיקר בכל הנוגע לאינטנסיביות והגנה. האדומים חטפו 15 כדורים, כפו על הצהובים 23 איבודים וקלעו הרבה יותר טוב לשלוש לעומת המשחק הקודם (7 מ-19), בדרך לניצחון 72:82 שכפה משחק שלישי ומכריע בהיכל מנורה מבטחים מחר.

אחד המצטיינים בקבוצה של יאניס קאסטריטיס היה הקפטן תומר גינת, שסיים עם 21 נקודות ושבעה כדורים חוזרים במשחק הביתי האחרון שלו, אחרי ארבע שנים במועדון. גינת, שיעבור למטרופוליטנס 92 הצרפתית בקיץ וזכה לטקס פרידה מרגש בסיום המשחק, אמר לאחר הניצחון: "זה היה יום מאוד אמוציונלי. הרבה מחשבות עוברות בראש כשאתה בא למשחק בית אחרון, דרבי אחרון ואם אתה מפסיד זה המשחק האחרון בכלל, אבל צריך לשים את זה בצד כשבאים משחק כזה. שמח שעשיתי את זה ושהקבוצה שיחקה ככה".

על האגרסיביות והשיפור של קבוצתו בהגנה אמר הפורוורד: "זאת הייתה הטקטיקה שלנו מהרגע הראשון. במשחק הראשון הרגשנו שזה היה שלנו לאורך כל הדרך ובסוף זה התפקשש. שמח וגאה בנו שהצלחנו לבוא באנרגיות האלה ולקחת את המשחק הזה. טאליב זאנה וג'ורדן דייויס, שהגיעו בפגרה, נתנו לנו יציבות ורגליים בהגנה, שזה המפתע שלנו. כשאנחנו משחקים אגרסיבי ושומרים כמו היום, בדרך כלל מנצחים. צריך לעשות התאמות ליום חמישי ולבוא באותה גישה".

תומר גינת, חואקין שוכמן | דני מרון

גם המאמן יאניס קסטריטיס התייחס להגנה: "הפילוסופיה שלנו מתבססת על אנרגיות, קודם כל בהגנה. מה השתנה? אין סודות. זה בעיקר עבודה והבנה שדרך זה אפשר להגיע לדברים גדולים. כשנבין שדרך האנרגיות וההגנה ניהנה מהמשחק יותר ונשיג תוצאות, כולם יהיו שמחים יותר".

על הניצחון אמר: "אנחנו מאוד גאים בבחורים שלנו. אחרי חודשים קשים, הם השיגו ניצחון גדול שהם ראויים לו. יחד עם זאת, צריך להיות מציאותיים – המשחק השלישי עדיין לפנינו, אנחנו מצפים שמכבי תהיה מרוכזת ואינטנסיבית ב-100%. נצטרך להיצמד לתכנית שלנו, לבוא עם רצון ותשוקה ולהביא את הגרסה הכי טובה שלנו".

שחקני מכבי תל אביב, שחקני הפועל תל אביב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי