ווילבקין יעמוד לדין, השופט טען כי הרגיש מאוים

סקוטי ווילבקין | דני מרון

הגארד עשוי להיות מורחק, מאירסון אישר כי הוא ניגש אליו בקללות. ספרופולוס הגן על השחקן: "לא מתקבל על הדעת שהוא מקבל אפס זריקות עונשין בשני משחקים". זוסמן קרע את שריר הירך האחורי וגמר את העונה

(גודל טקסט)

משהו לא טוב עובר על שחקני מכבי תל אביב. כמו במשחק הראשון של סדרת רבע הגמר, גם אתמול (שלישי) הפועל תל אביב הייתה עדיפה בבירור, אלא שהפעם הצהובים לא הצליחו לבצע קאמבק ולצאת עם הניצחון, אלא התפרקו לחלוטין ונכנעו 82:72 בדרבי, מה שמעמיד אותם בסכנת הדחה במשחק המכריע שייערך מחר.

זו לא רק היכולת של האלופה, אותה ניתן לנמק בחסרונם של קווינסי אייסי ואלייז'ה בראיינט ובהיעדר מוביל כדור ששמו אינו סקוטי ווילבקין, אלא בעיקר הרפיון המנטלי ושפת הגוף אצל שחקניו של יאניס ספרופולוס, שנראו אתמול חסרי כל חשק לשחק כדורסל.

ואולי איבוד העשתונות של אות'לו האנטר ביום שבת ושל ווילבקין אתמול ממחיש זאת יותר מכל. אחרי שהסנטר, שלרוב מפגין פאסון מוחלט על המגרש והוא אולי השחקן המנוסה בסגל של מכבי תל אביב, נכנס לעימות פיזי עם דניאל קופרברג במשחק הקודם, הפעם היה זה הכוכב הראשי בקבוצה שהשתלח בשופט ניר מאירסון ימים ספורים אחרי שנענש בקנס ובהרחקה על תנאי.

ווילבקין וקלויארו. משהו רע עובר על שחקני מכבי | דני מרון

כזכור, ווילבקין הורשע בגין השלכת בקבוק לעבר אוהדי מכבי ראשון לציון לפני מספר שבועות ובין השאר ספג הרחקה על תנאי על עבירות דומות. תובע איגוד הכדורסל עיין הבוקר בדו"ח השיפוט וקבע יש השחקן יעמוד מחר (חמישי) לדין בשעה 13:30.

עו"ד טל אור ביקש מהשופט מאירסון את גרסתו על התקרית. האחרון ענה בחיוב לשאלה האם הרגיש איום לפגיעה פיזית של ווילבקין ואישר כי ספג ממנו קללה: "השחקן ניגש בצורה מאיימת למרחק כמעט אפס, תוך כדי קללות וזאת לאחר שנענש בעבירה טכנית שנייה לפני כן", מסר מאירסון בגרסה שלו.

לאחר המשחק, ספרופולוס הפנה את הטענות לשופטים ולא לווילבקין: "אני ראיתי קבוצה אחת שנלחמה חזק מאוד. לדעתי, סקוטי ווילבקין הוא אחד השחקנים הטובים ביורוליג. וכשהוא משחק, בשני המשחקים, נגד שניים-שלושה שומרים שמתקיפים אותו וזורק אפס זריקות עונשין, זה לא מתקבל על הדעת. אני חושב שעם הגנה כזו, השופטים צריכים לשרוק 30 עבירות יותר".

גם במשחק אתמול האדומים התנפלו על שחקני האלופה והציגו הגנה מאוד אגרסיבית. במכבי תל אביב מבינים שהשחקנים לא ידעו להתאים את עצמם לפיזיות של היריבה ואחד מאנשי הקבוצה הודה כי הם "הופתעו שבאים ומרביצים להם מכות".

יאניס ספרופולוס | דני מרון

גם ג'ייק כהן התייחס לחוסר המוכנות המנטלית של הצהובים: "זה ברור שאנחנו לא משחקים לפי הפוטנציאל שלנו כרגע. משהו חסר. בתור הקפטן אני צריך להרים את החבר'ה שלנו כדי שנגיע מוכנים לעשות משחק טוב בחמישי. למרות שהסדרה ב-1:1, אף אחד מאיתנו לא שמח על איך ששיחקנו בשני המשחקים האלה. למזלנו, יש לנו עוד משחק כדי לתקן".

צרה לא פחות גדולה מבחינת מכבי תל אביב היא שיובל זוסמן ייעדר מהמשחק המכריע בסדרה והוא למעשה גמר את העונה. הסווינגמן נטש אתמול במהלך הרבע השלישי בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי והבוקר התברר כי הוא סובל מקרע שישבית אותו בתקופה הקרובה.

ייעדר מהמשחק השלישי וסיים את העונה | דני מרון

צפו בניצחון הגדול של הפועל ת"א


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי