ספרופולוס: "השחקנים עשו עבודה מצוינת", דורסי: "אוהב את הלחץ"

מאמן מכבי ת"א אהב את התצוגה של חניכיו ב-68:83 על הפועל ת"א, ה-MVP הוסיף: "המנטליות הביאה אותנו עד לכאן". קסטריטיס: "גאה בשחקנים על פלייאוף טוב", גינת נפרד: "עצוב לי, אתגעגע"

(גודל טקסט)

כולם המעיטו משמעותית בסיכויי מכבי תל אביב לנצח במשחק השלישי בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול הפועל תל אביב הערב (חמישי) בעקבות הרחקתו של סקוטי ווילבקין והחיסורים הרבים, אך האלופה הצליחה להשתיק את כולם עם 68:83 מצוין בו להטו טיילר דורסי ודני אבדיה. בכך, היא עלתה לפיינל פור ותפגוש את הפועל גלבוע/גליל ביום ראשון.

האדומים של יאניס קסטריטיס, מנגד, לא יכלו לחלום פגישה מול היריבה העירונית בסיטואציה יותר טובה מזו מבחינתם, והם לא ספק יכולים לראות את עצמם מאוכזבים.

המאמן המנצח, יאניס ספרופולוס, אמר אחרי הניצחון: "היו רגעים שלא כל כך חייכנו, בטח בתחילת המשחק שלא ידענו אם ווילבקין ישחק או לא. בסופו של דבר ניצחנו ולכן אני מחייך. אני חושב שהקבוצה הייתה טובה, הצגנו משחק לחימה ושמרנו על השליטה במשחק כמעט לכל אורכו. הניצחון מגיע לנו, ברכות לשחקנים, הם עשו עבודה מצוינת הלילה".

טיילר דורסי | דני מרון

ההופעה של דורסי: "אני לא רוצה לדבר על שחקן ספציפי, כי אנחנו קבוצה אחת. טיילר עשה משחק נהדר, הוא שחקן מוכשר כמו כל השחקנים. הוא התעלה היום כמו הרבה שחקנים נוספים – זו המשמעות של קבוצה".

"כל הקבוצות מגיעות במוטיבציה גבוהה מולנו ואנחנו צריכים כל הזמן להישאר מרוכזים ודרוכים", המשיך היווני.. "אנחנו צריכים להירגע כמה שעות ואז להתחיל להתכונן למשחק הבא מול הפועל גלבוע/גליל בחצי הגמר".

דורסי הוסיף: "זו לא הקלה. היינו צריכים לנצח והקרדיט מגיע לנו. לא ראיתי סגנון הגנה כזה, והם היו טובים מאיתנו בסדרה הזו הרוב הזמן. היינו בלי סקוטי והיינו בלי הרבה שחקנים אבל נלחמנו בכל רגע. נהיה חייבים להיות מוכנים למשחק הבא נגד גלבוע/גליל. אני אוהב שיש עלינו לחץ ואני אוהב את הדיבורים. יש לנו קבוצה טובה והיינו מוכנים למשחק הזה. המנטליות שלנו הביאה אותנו עד לכאן".

יאניס קסטריטיס | דני מרון

המאמן המפסיד, יאניס קסטריטיס, החמיא לשחקניו: "השחקנים היו מוכנים מנטלית, תראו את הפרצופים שלהם עכשיו ותראו עד כמה הם מתוסכלים ומאוכזבים מהתוצאה של המשחק הזה והסדרה הזאת. אני יודע והם יודעים שהם נתנו את כל מה שיש להם. ראיתי שחקנים שפשוט נפלו מהרגליים ברבע האחרון. בסך הכל אני גאה בהם על פלייאוף טוב ועל הרצון".

תומר גינת, הקפטן של הפועל ת"א, נפרד אחרי שרשם את משחקו האחרון בקבוצה לפני שיעבור לפריז לבלואה: "קצת מוקדם לי לסכם, אני בסערת רגשות מהמשחק. אני עוד לא מעכל כל כך, אבל אני יכול להגיד שזה עצוב לי מאוד. אני אתגעגע מאוד, זה ברור. היו לי פה ארבע שנים מדהימות. הגעתי מהליגה השנייה ואני עוזב אחרי שלמדתי המון והתבגרתי כשחקן וכבן אדם. מגיעה תודה גדולה למועדון הזה שנתן לי את ההזדמנות".

"אני אתגעגע להכל כאן", המשיך גינת. "אנשים שבחוץ לא יכולים להבין מה זה. יש סיפורים טובים ופחות טובים על הצורה בה המועדון מתנהל, אבל בסופו של דבר האנשים, האווירה, האוהדים והתשוקה שהמועדון הזה נותן לך זה משהו מיוחד. הייתה לי זכות לשחק בשביל המועדון הזה. עשינו הכי טוב שיכולנו בסדרה הזו. יכולנו להיות יותר טובים היום. הצלחנו לחזור למשחק באיזשהו שלב ולהרגיש שאנחנו שם, אבל זה לא באמת היה זה. היה לי משחק לא טוב בלשון המעטה".

תומר גינת | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי