אריאל: "הדופק על מיליון, זה לא יאמן!". קטש: "דרך קשה להפסיד"

אדם אריאל | אודי ציטיאט

גיבור הניצחון של ראשל"צ דיבר אחרי ה-97:100 הדרמטי על הפועל ירושלים: "אני לא יכול לתאר את הסל בראש, אבל יש לי רומן עם הפינה הימנית". גודס: "יש לנו את הכלים ללכת עד הסוף". המאמן המפסיד: "אין לי מילים"

(גודל טקסט)

שוב לא נקבל 'קלאסיקו' בגמר. עוד לפני ההתמודדות של מכבי תל אביב נגד הפועל גליל/גלבוע, מכבי ראשון לציון עשתה זאת שוב שנה שנייה ברציפות והדיחה את הפועל ירושלים עם ניצחון 97:100 דרמטי במיוחד שנגמר עם שלשת ניצחון עוצרת נשימה של אדם אריאל.

סגנית האלופה פשוט שטפה את הפרקט במחצית הראשונה. מחזיקת הגביע חזרה לעניינים בענק אחרי שקלעה 41 נקודות ברבע השלישי ואף עלתה ליתרון, אבל החבורה של גיא גודס לא נבהלה, החזירה את היתרון וקיבלה את הכרטיס הראשון העונה לגמר הפיינל פור.

גיבור הניצחון אדם אריאל אמר: "הדופק על מיליון, זה לא יאמן מה שקרה כאן! אני כל כך שמח שעשיתי זאת בשביל החברים שלי. אני בכלל לא זוכר את הסל הזה, אבל יש לי רומן עם הפינה הימנית שלי וזה משמים. אני שמח שכל מי שבבית רואה את זה ושמח על כך. האם יש אליפות? הלוואי".

גיא גודס | אודי ציטיאט

המאמן גיא גודס המנצח אמר בסיום: "אריאל מעולם לא קלע סל כזה חשוב, אבל היה לו סל דומה לפני שנה מאותה פינה, שעזר לנו להגיע לפיינל פור. וואו עשינו את זה קשה, הפועל ירושלים חזרה עם רבע שלישי מפלצתי, פארגו נתן הצגה של איש אחד והיום שנאתי אותו מאוד. ביקשתי מאריאל לתת שלשה חשובה והוא עשה את זה בסוף".

האם תכננת את זה: "זה מה ששרטתי, ראינו שטרי יורד אחורה ואדם פשוט השתחרר וראה את הקרש מהצד השני וזה נכנס וזה היופי של הספורט, אבל לצערי זה היה יכול להיות גם הפוך. אני חושב שיש לנו את הכלים לעשות הכל ואנחנו הולכים עד הסוף. זה יכול להיות 'הריקוד האחרון' שלנו".

עודד קטש אמר מנגד: "כולם עם הראש למעטה, זו דרך קשה להפסיד ודרך מאוד מאכזבת לסיים עונה כמו שהייתה לנו. אין הרבה מילים, אני חושב שגילינו הרבה אופי לחזור למשחק, אי אפשר לקבל 32 נקודות כשיש לנו שתי עבירות לתת. וזה ברור לכולם שהפסדנו את המשחק בהגנה, היו כמה רגעים שעשינו עבודה יותר טובה, אבל ידענו שלראשון לציון יש ארבעה זרים איכותיים ולא עשינו מספיק וצריך לתת להם קרדיט. כואב".

ראשון הפתיעה אתכם: "שיחקנו נגד ראשון הרבה פעמים ואני לא חושב שיש שם שחקן שיכול להפתיע אותנו, פשוט רמת הביצוע שלנו הגנתית לא הייתה מספיק טובה כדי לנצח למרות שהיינו קרובים לעשות זאת. ידענו גם בהרכבים לאורך כל העונה להיות טקטיים יותר, אחרי הקורונה הכל השתנה, ואני מודה שבאיזשהו שלב שיינו את תוכנית המשחק, באיזשהו שלב ג'רמי (פארגו) ביקש לצאת כי הוא נפל מהרגליים".

ג'ון הולנד | אודי ציטיאט

האם מחר תתכנן כבר את העונה הבאה: "אני לא חושב על זה כרגע. ייקח הרבה זמן להתאושש מהפסד כזה, הייתה לנו עונה מדהימה ואז הקורונה הגיעה, למרות שנראינו טוב, אבל כל תואר שאתה מפסיד זו אבידה גדולה".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי