ווילבקין: "קורים דברים משוגעים בכדורסל הישראלי"

כוכב ה-78:81 של מכבי ת"א על גלבוע/גליל שלח מסר לא ברור. ספרופולוס: "סקוטי נועד לרגעים מכריעים". דורסי: "שנה משוגעת, האוהדים סומכים עלינו שנזכה באליפות"

(גודל טקסט)

בתום רבע אחרון מותח ביותר, מכבי תל אביב הצליחה להעפיל הערב (ראשון) לגמר הפיינל פור אחרי 78:81 על הפועל גלבוע/גליל בזכות שלשת ניצחון נהדרת של סקוטי ווילבקין הנהדר. הצפוניים יכולים לצאת גאים מההופעה, כי בהחלט היו בתמונה עד הרגע האחרון, אך לבסוף ירדו מנוצחים והצהובים יפגשו בגמר ביום שלישי את מכבי ראשון לציון – מה שיהווה את שחזור הגמר של העונה הקודמת.

המאמן המנצח, יאניס ספרופולוס, החמיא בסיום לווילבקין: "סקוטי הוא שחקן שנועד לזרוק ברגעים הקריטיים והמכריעים של המשחק. הוא שם, הוא נוכח. הוא סיפק זריקה גדולה וניצחנו. שלטנו במשחק בצורה מצוינת בשלושת הרבעים הראשונים, ברבע האחרון היינו קצת פחות טובים בהגנה, כנראה בגלל העייפות. גלבוע/גליל הצליחה לעשות קאמבק, אבל עשינו שתי פעולות הגנתיות טובות בסיום שהביאו לנו את הניצחון".

העייפות לקראת הגמר מול ראשל"צ: "נעשה לעשות את הכי טוב שלנו ונגיע רעננים. כשאנחנו משחקים בגמר אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו עייפים. אנחנו משחקים כל העונה כדי להגיע לגמר. נילחם בכל הכוח כדי לזכות בתואר. ראשל"צ ניצחה אותנו פעמיים ואנחנו צריכים להישאר מפוקסים כדי לא לעשות את אותן טעויות שעשינו במשחקים הקודמים מולם".

יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט

האיש שהביא את הניצחון במו ידיו, ווילבקין, אמר בסיום: "כיף לנצח ולקלוע שלשת ניצחון, אבל המשחק כמעט ברח לנו בגלל שקרו דברים משוגעים בשלוש הדקות האחרונות. בכדורסל הישראלי קורים דברים משוגעים. האם אנחנו פייבוריטים בגמר? אנחנו מדורגים ראשונים ומשחקים בבית שלנו".

טיילר דורסי הוסיף: "זו שנה משוגעת, זכייה באליפות תהיה סיום מתוק. אני מרגיש מצוין אך קצת מותש. הייתה לנו מטרה ואני שמח שאנחנו בגמר. הפסדנו לראשל"צ פעמיים וננסה להשלים את העבודה בשלישי. עשינו קצת טעויות בסוף, הייתה אווירה מוזרה. אנחנו חייבים אנרגיה ליום שלישי. המשחק על אליפות. הגענו לכאן כדי להשיג את המטרה הזו. האוהדים סומכים עלינו. לא זכינו השנה ביורוליג אז זו המטרה שלנו וננסה להשיג אותה".

טיילר דורסי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי