אחרי עשור: עירוני נס ציונה נפרדה מנדב זילברשטיין

נדב זילברשטיין
נדב זילברשטיין | דני מרון

אקורד הסיום המאכזב של העונה וההרעה ביחסים שלו עם חלק מהישראלים הבכירים בסגל היוו איתות לכך שהפרידה בדרך, אך הערב (ראשון) עירוני נס ציונה הודיעה באופן רשמי: המאמן נדב זילברשטיין…

(גודל טקסט)

אקורד הסיום המאכזב של העונה וההרעה ביחסים שלו עם חלק מהישראלים הבכירים בסגל היוו איתות לכך שהפרידה בדרך, אך הערב (ראשון) עירוני נס ציונה הודיעה באופן רשמי: המאמן נדב זילברשטיין סיים את דרכו בקבוצה, אותה אימן בעשור האחרון והוביל מהליגה הארצית עד לליגת העל וליורופקאפ. "עירוני נס ציונה מודה לנדב על תרומתו העצומה. יש לו חלק גדול בהצלחתו וצמיחתו של המועדון ובעובדה שהפך לאחד שמשחק בדרך קבע בליגה הבכירה ומגיע להישגים", נמסר מטעם הקבוצה.

היו"ר יניב מזרחי מסר: "נדב הוא מאבני היסוד של המועדון שלנו והוא חתום על מרבית ההישגים המקצועיים בחייו הקצרים של המועדון. צמחנו יחד מלמטה, נדב היה שם תמיד – ברגעים הטובים יותר וגם בטובים פחות. נדב הוא גם חבר טוב ולכן הפרידה קשה יותר. זכויותיו במועדון גדולות מאוד, אולם ראינו לנכון לרענן את עמדת המאמן. אני מאחל לו מכל לבי הצלחה בכל דרך שרק יבחר. שמו לעד יהיה שזור עם ההיסטוריה של המועדון. תודה נדב!".

בתקופתו של זילברשטיין על הקווים בהדרכתו של זילברשטיין, שאימן את הקבוצה בשלוש קדנציות שונות מ-2006 ועד היום, נס ציונה טיפסה כאמור מהליגה השלישית לראשונה, שם העפילה לפלייאוף בשלוש העונות שקדמו לזו החולפת. לפני כחצי שנה הכתומים עוד הגיעו לחצי גמר גביע המדינה, אך לאחר פגרת הקורונה התוצאות היו הרבה פחות טובות והקבוצה סיימה את העונה מוקדם מהצפוי, מה שהוביל לפרידה מהמאמן.

נדב זילברשטיין
נדב זילברשטיין | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי