טל דן: "המאמן ואני בסדר, תמיד יש עליות וירידות"

לאחר שנס ציונה הודחה מהפלייאוף, הפורוורד דיבר ב-103FM והכחיש סכסוך בינו לבין נדב זילברשטיין: "בכל מערכת יש תקופות פחות טובות". וגם: מי לדעתו תזכה באליפות?

(גודל טקסט)

עונת הכדורסל הסתיימה אתמול (ראשון) בצורה מאכזבת עבור עירוני נס ציונה, שספגה תבוסה שנייה ברציפות מהפועל ירושלים ונוצחה 2:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. מי שלא שותף בשני המשחקים האחרונים הוא הפורוורד טל דן, שהתראיין הערב לתכנית הספורט של 103FM והתייחס ליחסיו העכורים עם המאמן נדב זילברשטיין, שעשוי לעזוב את הקבוצה בקרוב.

"עד כמה שידוע לי, אני עדיין בעירוני נס ציונה. המאמן ואני בסדר, ב-10 שנים שאנחנו ביחד תמיד היו עליות וירידות. זה לא כמו שזה יצא החוצה. כמו בכל מערכת יחסים, יש תקופות פחות טובות אבל בסך הכל אנחנו בסדר", הכחיש דן את השמועות על כך שעבר חתול שחור בינו לבין זילברשטיין, למרות שוויתר על סרט הקפטן בשל הידרדרות היחסים בין השניים.

על היעדרותו מהפלייאוף אמר: "לא יכולתי לסיים כי קרעתי את שריר הירך האחורי לצערי. הייתה תקופה קצת עמוסה ואני הרגשתי את זה פחות טוב. מבאס, הייתה לנו יכולת להגיע יותר רחוק ולעשות דברים יותר יפים, אבל לא הצלחנו. כנראה שלא היה לנו מספיק זמן לעבוד על הכימיה, זה משהו שיכול לקרות".

"כגודל הציפייה, כך גודל האכזבה", המשיך הפורוורד וניתח את אי עמידתה של נס ציונה בציפיות. "לדעתי היו ציפיות קצת מעבר למה שהיינו באמת, היו לנו זרים טובים, ישראלים טובים וקבוצה כישרונית, אבל משהו לא התחבר. בסוף זה ספורט מקצועני ולא היה לנו מספיק זמן לעבוד על תיאומים עם זרים שהגיעו בפעם הראשונה לאירופה והתקשו קצת להתאקלם. אבל עכשיו זה נגמר וצריך לנסות להכין הכל יותר טוב לעונה הבאה".

נדב זילברשטיין
"בכל מערכת יחסים יש תקופות פחות טובות" | דני מרון

כיצד ייראה הסגל בעונה הבאה: "יש בסיס, הארגון מאוד טוב ופועל ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. לי ולליאור קררה, שעשה התקדמות אדירה ויש לו פוטנציאל מאוד גדול, יש חוזה גם לעונה הבאה. לגבי השאר אני לא יודע".

איך ישמור על עצמו בשיא בגיל 33: "אף פעם לא הייתי קלעי גדול ובכל זאת הצלחתי להשתלב בזכות השכל, הבנת המשחק, הכוח הפיזי ובכל זאת להישאר רלוונטי וחשוב. כמובן שבחודש הקרוב יש הרבה עבודה, צריך לעשות את ההתאמות כדי להביא את כל זה ולהיות יותר משמעותי. האתלטיות יורדת, אבל האינטליגנציה עולה. אין לי ספק שאני יכול לעמוד בקצב וברמה הזו".

מה יהיה הגמר ומי תזכה באליפות: "ירושלים קבוצה כישרונית, מאומנת ויודעת מה היא רוצה. היא או מכבי, מי שתגיע יותר טוב למשחק הזה, יותר בכושר, מפוקסת ותעשה פחות טעויות. מבאס שהקהל לא יכול להיכנס, אני מקווה שיפתרו את כל הסיטואציה הזו עד לעונה הבאה, כי זה לא אותו דבר. אני מחזיק אצבעות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי