נשאר בליגת העל: בראד גרינברג יאמן את עירוני נס ציונה

בראד גרינברג
בראד גרינברג | לירון מולדובן

האמריקאי בן ה-66 מונה למחליפו של נדב זילברשטיין וידריך את הכתומים: "לקבוצה יש מוניטין חזק של מקצוענות". זו תהיה התחנה הרביעית שלו בארץ, אחרי מכבי חיפה, הפועל ירושלים ומכבי אשדוד

(גודל טקסט)

אחרי שנפרדה מנדב זילברשטיין, עידן חדש נפתח בעירוני נס ציונה שהודיעה הבוקר (רביעי) על מינויו של בראד גרינברג למאמן הקבוצה לעונה הקרובה. האמריקאי בן ה-66, שהדריך בעונה החולפת את מכבי אשדוד אך לא חזר אליה לאחר פגרת הקורונה, יפתח את עונתו השישי כמאמן בליגת העל. ליאור קרת, שהצטרף לקבוצה בפגרה, ימשיך וישמש כעוזרו.

"זה נהדר להיות חלק מעירוני נס ציונה", אמר גרינברג אחרי החתימה, "לקבוצה יש מוניטין חזק של מקצוענות ותמיד התרשמתי מהאוהדים המסורים שלה. יש לי תקוות גבוהות שנבנה קבוצה שהעיר תוכל להתגאות בה". יו"ר המועדון, יניב מזרחי, הוסיף: " אני שמח מאוד על הצטרפותו של בראד למועדון שלנו. בראד הוא מאמן מנוסה שמכיר את הליגה, ואני מאמין שהוא יעזור לנו להגשים את מטרות הקבוצה".

גרינברג הגיע לכדורסל הישראלי בעונת 2012/13, אז עמד על הקווים של מכבי חיפה והוביל אותה לאליפות ראשונה בתולדותיה, מה שזיכה אותו בתואר מאמן העונה. בשנה שאחרי עבר להדריך את הפועל ירושלים ובעונת 2017/18, אחרי מספר עונות באירופה, חזר ארצה וחתם באשדוד – אותה אימן במשך שנתיים וחצי. החל מהשנה שעברה, גרינברג משמש גם כעוזר מאמן נבחרת קנדה והשתתף עמה באליפות העולם האחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי