מזרחי: "מה שאמיתי אמר לא במקום ולא נכון, גרינברג יצעיד אותנו קדימה"

נדב זילברשטיין
נדב זילברשטיין | אודי ציטיאט

יו"ר נס ציונה בראיון ל-103FM: "אנשים לפעמים לא עושים חשבון". בחירת המאמן: "רואים בו דמות שיכולה לשדרג את המערכת". שוק המאמנים: "חקרתי אותו לראשונה, רציתי להביא ישראלי אבל זה לא הסתייע"

(גודל טקסט)

לאחר פיטורי המאמן נדב זילברשטיין והציוץ הזועם של גיל אמיתי כלפיו, יושב הראש של עירוני נס ציונה יניב מזרחי התראיין אתמול (רביעי) לתכנית הספורט של 103FM ושיתף את דעתו על הסערה שנוצרה, כמו גם על מינויו של בראד גרינברג.

מטענים כלפי זילברשטיין: "מה שאמר אמיתי היה קיצוני מאוד וזו אמירה שלא הייתה צריכה להיאמר. לא יודע באיזה פורום היא נאמרה אבל זה רע מאוד. אני יכול להעיד ממקור ראשון שזה גם לא נכון. אבל בסדר, זו מדינה דמוקרטית וכל אחד יכול להגיד את דעתו. לצערי אנשים לפעמים לא עושים חשבון".

מינוי גרינברג: "בחירת המאמן שלנו הייתה ארוכה מהרגיל. בדקנו כל מיני אופציות אחרות, למרות שגרינברג היה הבחירה הראשונה מההתחלה אבל היו פערים כספיים בינינו. למה דווקא הוא? אנחנו רואים בו כדמות שיכולה לשדרג את המערכת שלנו, חושב שהחיבור בינו לבין טפירו יכול להיות מצוין. אני בטוח שהוא יצעיד אותנו למקומות שאנחנו רוצים להגיע אליהם".

בראד גרינברג
בראד גרינברג | עדי אבישי

השיחות עם אורן אהרוני: "רצינו מאוד את אהרוני וגם היו כבר הסכמות בינינו. הוא איש מקצוע מצוין והתאים לנו בדרך החשיבה שלנו. זה לא סותר שום דבר בעניין גרינברג לדעתי. החיבור איתו יכול היה להיות מצוין גם. בראייה שלי מאמן הוא האיש הכי מרכזי במועדון. דיברנו עם אורן בהתחלה ושאלנו אותו אם יש לו אישור ממכבי ת"א לעזוב, השאר כבר היסטוריה".

שוק המאמנים בישראל: "חקרתי את השוק עכשיו בפעם הראשונה וראיתי אותו, ובסוף החלטתי ללכת על בראד. אני חושב שיש פה מאמנים לא רעים. אני לא רואה פסול בלהביא מאמן זר. מהניסיון האישי שלי רציתי מאמן ישראלי, אבל זה לא הסתייע".

סיום העונה: "לפני הקורונה הקבוצה הייתה טובה מאוד, אבל אחר כך היינו פחות טובים. היו לנו הרבה ציפיות אחרי הקורונה, אבל החיבור לא היה מספיק טוב. זה לא קלישאות, חייבים חיבור בכדורסל מעבר לכישרון".

מאיר טפירו
מאיר טפירו | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי