שלומי הרוש: "לא האמנתי שחולון תעשה לי את זה, הייתי תמים מדי"

שלומי הרוש | עדי אבישי

לאחר ששוחרר במפתיע בשבוע שעבר, קפטן הסגולים לשעבר חשף ל-103FM: "ביקשו ממני לחדש את החוזה בלי סוכן. שינו לי פרטים. ניסיתי לחסוך להם כסף קטן ובסוף הפסדתי בעצמי כסף גדול"

(גודל טקסט)

האזינו לראיון

בשבוע שעבר קיבל שלומי הרוש בשורה מפתיעה מאוד מהפועל חולון. לאחר תשע שנים במועדון הסגול, הקפטן קיבל הודעה על שחרורו מהקבוצה, זאת בעקבות סעיף בחוזה שלו המאפשר לו וגם לקבוצה להשתחרר מהחוזה שלו במידה שהבעלים עוזב.

בראיון לתכנתי הספורט של 103FM, הרוש חשף כי לא היה מודע לסעיף, וכי הוא מופתע ממה שנעשה לו: "כן, הופתעתי. היה לי סעיף שאני יכול לצאת מהחוזה שלי במידה שהבעלים עוזב, ויש בעייתיות בסעיף הזה. כשחידשתי את החוזה המועדון החליט שהאופציה הזו היא גם מהצד שלו".

"הכנסתי את הסעיף לחוזה כחזרתי מאילת ולא ידעתי מי הבעלים באותה תקופה. אייזיק בדיוק נכנס והיה גם את מיקי דורסמן. לא רציתי להיות בסיטואציות עם בעלים אחרים. רציתי שזה יהיה בידיים שלי. אחרי שסיימתי את החוזה חתמתי לעוד שנתיים בקבוצה, וביקשו ממני לעשות את זה בלי סוכן. בלי שידעתי שינו לי את הפרטים. ראיתי רק שהמספרים אותו דבר ואמרתי בסדר גמור וחתמתי. מסתבר שהוסיפו לסעיף את זה צד שמאפשר גם לקבוצה לצאת מהחוזה. ההנהלה שם היא כמו משפחה שלי ולא האמנתי שיעשו לי דבר כזה. כנראה שהייתי תמים מדי לאנשים שהאמנתי להם".

שלמה אייזיק עם איתן לנציאנו
שלמה אייזיק עם איתן לנציאנו | דני מרון

העונה האחרונה בחולון: "אני לא חושב שרמת הכדורסל שלי ירדה בגלל שלקחתי על עצמי יותר מדי דברים שלא קשורים לכדורסל. בארבע שנים האחרונות ייצבנו את חולון בצמרת הכדורסל הישראלי, בין שלוש הקבוצות הבכירות בליגה שלנו ועשינו את שלנו אני חושב. השנה היו הרבה טעויות בבניית הסגל. אני חושב שזה התחיל את כל הבעיות של העונה הזו, ומאז נגררנו ונגררנו".

התכניות לעתיד: "הצעות מקבוצות? כרגע אני בשלב בקריירה שאני צריך את הנוחות שלי. יש לי משפחה וילדה קטנה ואני לא יכול להעתיק את החיים שלי כרגע לאילת או נהריה למשל. אז אופציות כאלה יורדות כרגע. במרכז יש פחות קבוצות שכרגע מעוניינות, אבל אני מחכה".

האם יתבע את חולון בעתיד: "עכשיו יש לי סוכן. אני לא אחזור שוב על הטעות שעשיתי. ניסיתי לחסוך להם כסף קטן ובסוף הפסדתי בעצמי כסף גדול. אני לא מעוניין לתבוע את הקבוצה כי אני לא אוהב את זה. אני רוצה לחתום בקבוצה חדשה ולקבל את השכר שמגיע לי ולשחק כדורסל ולהתעסק בזה. לא רוצה להתעסק במשפט ותביעות וכל זה. אם אני אמצא את עצמי בלי קבוצה בטעות ולא תהיה לי ברירה, יכול להיות שאני אלך למהלך הזה".

שלומי הרוש
שלומי הרוש | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי