בשורות גדולות להפועל ירושלים: טיישון תומאס יחזור

טיישון תומאס
טיישון תומאס | לירון מולדובן

מחזיקת הגביע הודיעה בדרך יצירתית על חזרתו של "הקטר", שימשיך במדים האדומים לעונה שלישית ברציפות: "זה לא סוד שאנחנו אוהבים אותו", אמר עודד קטש

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הודיעה הערב (רביעי) על בשורה נהדרת מבחינתה: טיישון תומאס יחזור לקבוצה וימשיך ללבוש אדום גם בעונה הקרובה, שתהיה השלישית שלו ברציפות במועדון. "הקטר", של הקאמבק שלו הכריזו הירושלמים בציוץ יצירתי בטוויטר, הציג יכולת מצוינת עד שהעונה החולפת הופסקה בעיצומה והעמיד ממוצעים של 13 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בליגת העל. תומאס גם חזר ארצה אחרי "פגרת הקורונה" כשהוחלט לחדש את הליגה, אולם המרחק שלו ממשפחתו בארצות הברית במהלך התקופה המורכבת הכריע והוא בחר לשוב למולדתו ימים ספורים לפני החזרה לפעילות.

לתומאס הייתה אפשרות להודיע להפועל ירושלים כי הוא משתחרר מחוזהו עד יום שבת הקרוב, אך למרות שהצטיין בזירה המקומית ובליגת האלופות של פיב"א בעונה האחרונה, מה שהיה אמור להניב הצעות מפתות עבורו מקבוצות אחרות באירופה, הפורוורד בחר להישאר בעיר הבירה. כעת, בירושלים יקוו כי גם ג'ייקובן בראון, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, יחזור גם הוא לקבוצה לאחר שנפרד ממנה לפני חודשיים מסיבות דומות לאלו של תומאס.

המאמן עודד קטש בירך על חזרתו של הפורוורד: "אנחנו שמחים שטיישון חוזר אלינו. זה לא סוד שאנחנו אוהבים את טיישון ומעריכים את יכולות הכדורסל המצויינות שלו, שעליהן אין צורך להרחיב. משוכנע שיעזור לנו לעמוד במטרות שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי