שומרת על השלד: ג'ייקובן בראון יחזור להפועל ירושלים

ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון | דני מרון

אחרי שובו של טיישון תומאס, גם הגארד, אחד מכוכבי מחזיקת גביע בעונה החולפת, ימשיך במדים האדומים

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ממשיכה להחזיר את הכוכבים שהובילו אותה לשתי זכיות בגביע המדינה בשנתיים האחרונות. אחרי שטיישון תומאס סגר לשנה נוספת, הקבוצה מהבירה הודיעה היום (חמישי) על שובו של ג'ייקובן בראון, שימשיך לעונה שלישית רצופה במדים האדומים. הגארד האמריקאי (30, 1.88) ינסה להוביל את הירושלמים להצלחה גם בליגת האלופות של פיב"א, שתוכרע בטורניר פיינל אייט באתונה בעוד חודש וחצי.

כזכור, בראון הסכים לשוב מארצות הברית לטובת השלמת העונה לאחר פגרת הקורונה, אלא שהריחוק מהמשפחה בעיצומן של מחאות הקהילה השחורה בארצות הברית, בנוסף למגיפה כמובן, הקשו עליו והביאו אותו להחלטה לטוס בחזרה למולדתו בהסכמת המועדון. להפועל ירושלים הייתה אופציה להמשיך את ההתקשרות עם בראון לעונה נוספת והצדדים אכן הגיעו לסיכום על חזרתו, למרות שלא שיחק כדורסל מאז חודש מרץ.

בראון היה מהמצטיינים בסגל של עודד קטש בעונה החולפת ובין היתר שיחק תפקיד מפתח בשניים מהניצחונות החשובים של הקבוצה: ברגע גמר הגביע נגד מכבי תל אביב וגמר של אותו מפעל, מול עירוני נהריה. בליגת העל הגארד נבחר לחמישיית העונה בזכות ממוצעים של 15.4 נקודות ו-5.9 אסיסטים למשחק, כאשר בליגת האלופות קלע 14.3 נקודות ומסר 5 אסיסטים בממוצע.

המאמן עודד קטש, באופן טבעי, מרוצה משובו של בראון: "אני שמח שהחלקים בפאזל מתחברים ושגם ג'ייקובן ימשיך איתנו בעונה הבאה. זה לא סוד שהוא מרכיב משמעותי בקבוצה שלנו. אני בטוח שהאוהדים שמחים על כך שהצלחנו להשאיר גם אותו. יש לנו המשכיות עם חמישה שחקנים מהעונה האחרונה ויחד עם שני זרים נוספים שנצרף, אני בטוח שתהיה לנו קבוצה חזקה ודומיננטית".

ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי