רכש כפול לנס ציונה: ג'ורדן פרימן וקוואן צ'יטהאם חתמו

ג'ורדן מרפי | עירוני נס ציונה

הכתומים צירפו את שני האמריקאים שיתפסו את עמדות 4-5 ויצטרפו לדביון ברי ופטריק מילר במצבת הזרים. טפירו: "ג'ורדן שחקן מיוחד, קוואן יכול לקלוע במגוון דרכים"

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה ממשיכה להתחזק. היום (ראשון) הודיעה הקבוצה של בראד גרינברג על החתמת שני זרים חדשים לעונה הקרובה, ג'ורדן פרימן וקוואן צ'יטהאם, שיתפסו את עמדות הפורוורד/סנטר ויצטרפו לדביון ברי ופטריק מילר במצבת הזרים של הכתומים.

פרימן (23, 2.01) נחשב לאחד השחקנים המוערכים ביותר במחוז הביג-10 היוקרתי של ליגת המכללות בארה"ב, כאשר ב-2019 נבחר לחמישיית המחוז. מרפי, שלא פספס משחק במהלך קריירת המכללות שלו במינסוטה, רשם 13.5 נקודות, 9.8 ריבאונדים וחסימה אחת בממוצע על פני 133 משחקים והוא מדורג במקום השני בריבאונדים במחוז בכל הזמנים. בעונה האחרונה שיחק בליגת הפיתוח של ה-NBA במדי איוואה, שם רשם 9.6 נקודות ו-6.0 כדורים חוזרים למשחק.

צ'יטהאם (25, 2.08) העביר את העונה החולפת בלבסקי סופיה הבולגרית, ששיחקה גם ביורופקאפ, ובלה פורטל הצרפתית. בשורות האחרונה העמיד ממוצעים מרשימים של 15.6 נקודות ו-7.4 ריבאונדים, בנוסף ל-37.5% לשלוש. לפני כן שיחק בבלגיה ואת קריירת המכללות עשה באוניברסיטת אקרון.

המנהל המקצועי מאיר טפירו התייחס להחתמות: "ג'ורדן שחקן מיוחד, שעושה הרבה דברים על המגרש. הוא יתרום לנו בהרבה אספקטים, ביניהם הגנה, ריבאונד וקשיחות. קוואן הוא גבוה נייד שיכול לקלוע במגוון דרכים וייתן לנו מענה בשתי עמדות הפנים".

קוואן צ'יטהאם | עירוני נס ציונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי