אנטה ז'יז'יץ' נחת: "לוויצ'יץ' יש חלק גדול בהגעה שלי לכאן"

אנטה ז'יז'יץ' | מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית

הרכש הטרי של מכבי תל אביב הגיע לישראל ודיבר על חלקו של המנהל המקצועי בהחלטתו לחתום בצהוב ולא בריאל מדריד: "מכבי זה המקום הטוב ביותר בשבילי"

(גודל טקסט)

הרכש המבטיח ביותר שצירפה מכבי תל אביב, אנטה ז'יז'יץ', נחת היום (רביעי) בישראל אחרי שחתם אתמול לשנתיים בשורות האלופה הישראלית. הסנטר יצטרף מיידית להכנות של הצהובים, כיוון שהגיע מקרואטיה הנחשבת למדינה ירוקה ולכן אינו מחויב בבידוד, דיבר לראשונה על החלטתו לבחור בקבוצה של יאניס ספרופולוס על פני ריאל מדריד.

"אני נרגש להיות כאן", אמר ז'יז'יץ' לאחר נחיתתו, "מבחינתי זה אומר הרבה לשחק פה, הייתי פה פעמיים בעבר ואני עוקב אחרי מכבי מאז שאני ילד, בגלל ניקולה ואחי. כשהחלטתי לחזור לאירופה היו לי הצעות מכמה קבוצות, בשבילי מכבי הייתה המקום הטוב ביותר ולכן בחרתי להגיע לכאן. נראה שבסופו של דבר הכל התחבר".

על חלקו של ניקולה וויצ'יץ' בהבאתו: "לניקולה יש חלק גדול בהגעה שלי לכאן. אני מכיר אותו מאז שהייתי ילד, ראיתי אותו משחק הרבה, שיחקתי באקדמיה שלו. הוא חבר שלי, ברור שאני סומך עליו ויש לו חלק גדול בזה. שיחקתי שלוש שנים ב-NBA ואני שחקן שונה ממה שהייתי בדרושפאקה, צברתי ניסיון והוספתי אלמנטים למשחק שלי. אני מוכן לקבל תפקיד גדול יותר כאן, זו הסיבה המרכזית שחזרתי לאירופה. למכבי יש קבוצה טובה ושחקנים טובים. המטרה שלנו גבוהה, להגיע לפלייאוף ואז לפיינל פור".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי