נאור שרון חתם במכבי חיפה, ניב בלול הצטרף להפועל ירושלים

נאור שרון | מכבי חיפה, רשמי

הרכז, ששיחק אשתקד בליגה האיסלנדית, ישחק בעונה הקרובה בשורות הקבוצה מהכרמל. המאמן דניאל סאואנה הביע שביעות רצון: "בטוחים שיחזק את הסגל שלנו". הקבוצה של קטש צירפה את הפורוורד הצעיר ממכבי ראשל"צ

(גודל טקסט)

ההכנות לקראת פתיחת עונת 2020/21 בליגת ווינר סל נמשכות במלוא המרץ והבוקר (שלישי) הגיע תורה של מכבי חיפה. חמישה ימים לאחר שצירפה את אבי בן שימול הוותיק, הקבוצה מהכרמל הכריזה על החתמתו לעונה אחת של הרכז הישראלי נאור שרון.

שרון (25, 1.93) החל את העונה הקודמת בקריית אתא מהליגה הלאומית ורשם ממוצעים של 7.6 נקודות ו-4.3 אסיסטים בפחות מ-21 דקות משחק. באמצע העונה הרכז עבר לקבוצת וואלור רייקאוויק מהליגה האיסלנדית, שם העמיד ממוצעים של 13.8 נקודות ו-6.9 אסיסטים (בין חמשת המוסרים הטובים בליגה) ב-34.6 דקות לערב.

בעלי הקבוצה ג'ף רוזן אמר לאחר השלמה העסקה: "נאור הוא רכז מוכשר ומגוון. אנחנו מצפים לראותו בחזרה בישראל ובקבוצה שלנו". המאמן דניאל אואנה הוסיף: "נאור הוא רכז צעיר, אך יחד עם זאת מנוסה. אני בטוח ביכולת שלו לחזק את הסגל שלנו בעונה הקרובה".

נאור שרון. יורד מעט
נאור שרון | צילום: פיב"א סיאמילו קאסטוריה

מאוחר יותר הודיעה הפועל ירושלים של עודד קטש על חיזוק נוסף: הפורוורד הצעיר ניב בלול (22, 2.02) הצטרף לסגל לאחר שלוש עונות במדי מכבי ראשון לציון שם גדל.

ניב מלול | הפועל ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי