גיא פניני מונה לקפטן הפועל חולון, שהחתימה את עודד ברנדווין

גיא פניני | עודד קרני, מנהלת הליגה

הפורוורד, שזה עתה חגג 37, החליף בתפקיד את שלומי הרוש שעזב: "החיבור שלי למועדון היה מדהים מהרגע הראשון". הסגולים השלימו את הסגל עם צירופו של הרכז בן ה-32, שהגיע ממכבי אשדוד

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון השלימה הבוקר (ראשון) את בניית הסגל שלה לעונת 2020/21 עם החתמתו של עודד ברנדווין. הרכז בן ה-32 (1.79 מ'), שעבר בנבחרות הקדטים, נוער ועתודה בצעירותו, הגיע לקבוצה של סטפאנוס דדאס ממכבי אשדוד בה שיחק בעונה החולפת.

"אני גאה להצטרף למועדון עם מסורת וקהל כמו חולון. מקווה שנגשים את המטרות שלנו ונגרום לאוהדים ליהנות ולהתגאות בקבוצה", אמר ברנדווין לאחר החתימה.

אחרי שעד כה התאמנו בקפסולות, שחקני חולון ערכו אתמול את האימון המשותף הראשון לעונה זו. בסיומו, גיא פניני, שחגג ביום שישי האחרון את יום הולדתו ה-37, התבשרו על מינויו לקפטן הקבוצה. כזכור, מי שפינה את התפקיד הוא שלומי הרוש, שעזב את הסגולים בתום העונה הקודמת אחרי תשע שנים.

פניני התייחס למינוי: "כבוד גדול בשבילי להיות קפטן הפועל חולון. החיבור שלי למועדון ולקהל היה מדהים מהרגע הראשון, אנחנו מתרגשים לפתוח עונה מאד מאתגרת עם מציאות שונה. אנחנו מקווים שיאשרו לנו לשחק מול הקהל האדיר שלנו כמה שיותר מהר כי אנחנו מתגעגעים לטירוף בהיכל".

עודד ברנדווין
תחנה חדשה בקריירה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי