שוכמן: "צמא להתחיל את העונה, משוכנע שעשיתי קפיצת מדרגה"

דני אבדיה, חואקין שוכמן | דני מרון

גארד הפועל ת"א בראיון ל-103FM: "אנחנו נערכים רגיל לעונה שבפתח על אף אי הוודאות. המטרה הראשונה שלנו היא מוקדמות ליגת האלופות". על העבודה הקשה בקיץ: "לקחתי מאמן אישי, רוצה להוכיח את עצמי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בעוד חמישה שבועות צפויה לצאת לדרך עונת 2020/21 בליגת ווינר סל. עוד קודם לכן, כבר באמצע החודש, להפועל תל אביב מצפה אתגר בדמות מוקדמות ליגת האלופות בטורניר פייל-פור בקפריסין (המשחק הראשון ב-23 בספטמבר). חואקין שוכמן התראיין לתוכנית הרדיו של 103FM וסיפר על ההכנות בצל אי הוודאות וכן על ההתקדמות שלו.

שוכמן נשאל איך מתכוננים לעונה כשרב הנסתר על הגלוי ואמר: "מתכוננים כרגיל כאילו יוצאים לעונה רגילה על אף הערפל בגלל הקורונה. יש לנו את מוקדמות ליגת האלופות שזו המטרה הראשונה שלנו, לשם אנחנו מכוונים".

על הצטרפותו ג'ון דיבלר: "בואו נחכה ונראה שהוא יגיע, אני מקווה שהצוות המקצועי עשה את הבחירה הנכונה והשחקן שהגיע ישלים את הסגל בצורה הנכונה. לצערנו כן ויתרו על דקוואן קוק , לא הסתדר איתו".

העבודה שלו בקיץ: "קודם כל לקחתי מאמן אישי, ועשיתי עבודה אינטנסיבית בנושא הקליעה ועוד מספר דברים תוך כדי. עד לא מזמן לא היה לנו יותר מדי זמן בין העונות ככה שלא הצלחנו לעשות יותר מדי אבל בפרק הזמן שהיה עשיתי כמה שיותר יחידות אימון במקביל להכנה של הפועל. אני מרגיש מספיק טוב ומקווה להוכיח את עצמי כבר במטרה הראשונה של ליגת האלופות".

חואקין שוכמן בפעולה. עבד קשה בקיץ | דני מרון

היכולת שלו לקליעה משלוש: "אני לא יכול להתווכח עם עובדות, ברגע שהשלשות נכנסות אז המשחק נהיה הרבה יותר קל. בחודשים האלה של חידוש הליגה לאחר הקורונה הכדור לא נכנס והכל הפך ליותר קשה. בהמשך לקחתי על עצמי המון נקודות לשפר ואני צמא להתחיל את העונה הזאת כי אני מרגיש שעשיתי קפיצת מדרגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי