רביעי: בני הרצליה חוזרת לגביע ווינר בתקווה לניצחון ראשון מאז 2008

קנדל אנתוני, ג'אקים דונלדסון, קותי קלארק, פרנק גיינס | בני הרצליה

הקבוצה מהשרון תנסה לקטוע רצף של שבעה הפסדים במפעל כשתתארח אצל גלבוע/גליל בשמינית הגמר. בכורה להפועל חיפה בטורניר, במשחק חוץ נגד הפועל באר שבע

(גודל טקסט)

משחקי שמינית גמר גביע ווינר יינעלו מחר (רביעי) עם שני מפגשים, שייערכו במקביל ב-19:30 ובהן יצטרפו למעגל העולות החדשות לליגת העל – הפועל חיפה ובני הרצליה. המשחקים נערכים באולמות הביתיים של הקבוצות, כאשר החל מרבע הגמר המפעל יעבור להיכל קבוצת שלמה בתל אביב.

הפועל גלבוע/גליל – בני הרצליה

הקבוצה של ליאור ליובין הייתה להפתעת העונה הקודמת לאחר פגרת הקורונה ורצה עד לפיינל פור, שם סיימה במרחק שלשת קלאץ' אחת של סקוטי ווילבקין מהעפלה לגמר. המאמן ועוזריו המשיכו לעונה נוספת, כשגם הסגל הישראלי נשמר ובראשו יפתח זיו הנהדר, שהפגין יכולת אדירה בסיום העונה שעברה והפתיע רבים כשהחליט להישאר בגן נר ולא להשתדרג לקבוצה או לליגה אחרת. בגזרת הזרים, הקבוצה השאירה את ג'ו תומאסון וצירפה את אייזיאה קאזינס (שפתח את העונה הקודמת בהפועל י-ם), קרי בלקשיר שהרשים בהכנה ופטריק יאנג. גלבוע/גליל סוחבת רצף של שלושה הפסדים בטורניר קדם העונה, מאז שגברה על חולון ב-2017.

מנגד, בני הרצליה חוזרת לליגה הבכירה לאחר שנה בלאומית, עם מאמן חדש על הקווים – שרון דרוקר. קנדל אנתוני וג'אקים דונאלדסון עלו ליגה עם הקבוצה וכמוהם שני הישראלים המנוסים, הקפטן ניצן חנוכי ואלישי כדיר, יחד עם המתאזרחים גייב לוין ואייזיאה אייזנדורף. הכחולים-לבנים ביצעו שתי החתמות מרשימות, בדמותם של הגארד פרנק גיינס והפורוורד קותי קלארק, שני שחקנים עם ניסיון ברמות הגבוהות של אירופה. הרצליה תשמח לקטוע רצף של שבעה הפסדים בגביע ווינר, לאחר שלא ניצחה במפעל מאז רבע הגמר של ב-2008.

יקווה להמשיך בקו העלייה בגלבוע | אודי ציטיאט

הפועל באר שבע – הפועל חיפה

הדרומיים מחזיקים במאזן מכובד בגביע ווינר, עם ארבעה ניצחונות לעומת שני הפסדים בשתי ההופעות שלהם בטורניר. אחרי שפספסו את הכניסה לפלייאוף במחזור האחרון של העונה הקודמת, האדומים מהנגב שמרו על הזרים אמיר בל וקיילב אגאדה, הקפטן ספנסר וייס והישראלים בן אייזנהארט, מוחמד אבו ערישה ועמית זיס. טראוויס וורק חזר לקדנציה שנייה בקבוצה ומתחת לסלים באר שבע התחזקה באריק גריפין ובג'יימס בנקס.

הפועל חיפה תערוך הופעת בכורה בגביע ווינר, כשהיא חוזרת לליגת העל לראשונה מזה 20 שנה. הזרים ג'ייסון סיגרס וראקים באקלס עלו ליגה עם הקבוצה, אותה ימשיך להדריך אלעד חסין. איגוד נסטרנקו חוזר גם הוא לליגה הבכירה אחרי ששיחק עם החיפאים בלאומית וכמוהו גם הקפטן אופק אביטל, שהינו השריד היחיד מהמפגש האחרון בין הקבוצות בעונת 2017/18, אז באר שבע ניצחה 92:99. ההישג העיקרי של האדומים מהכרמל הקיץ הגיע ברכש הישראלי, כאשר לסגל הצטרפו עמית שמחון (שישחק נגד קבוצתו האחרונה), כארם משעור וזיו בן צבי. את מכסת הזרים השלימו הרכז קינן אוואנס והפורוורד לנארד פרימן.

הפועל חיפה עשתה רכש ישראלי מרשים | הפייסבוק הרשמי של הפועל חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי