כדורסלן הפועל ת"א: "חבורת פחים מנהלת את המדינה"

יונתן מור
יונתן מור | מאור אלקסלסי

יונתן מור, שהגיע הקיץ לאדומים ממכבי חיפה, תקף בחשבון הטוויטר שלו: "גאה בכדורסל הישראלי". אלמוג כהן, קפטן מכבי נתניה: "כדורגל וספורט זה מעבר למשחק - זו תרבות, דת ואמונה. הפגיעה אנושה"

(גודל טקסט)

אי החזרת הספורט הישראלי הביא שלל תגובות נזעמות על ידי ספורטאים. הכדורסל הישראלי ביצע היום (שישי) מהלך יצירתי, כאשר קבוצות ליגת העל נרשמו לליגה הבלקנית ובכך יוכלו לחזור להתאמן, מכיוון שיש החרגה לקבוצות שמשחקות במפעלים אירופיים להתאמן.

כדורסלן הפועל תל אביב, יונתן מור, צייץ בחשבון הטוויטר שלו פוסט זועם: "גאה מאוד בכדורסל הישראלי וכל הנוגעים בדבר שלפחות נותנים פייט לחבורת פחים שמנהלים את המדינה, אבל חשוב להבין שאנשי ה'כסף, כוח, כבוד' לא יתנו לזה יד והם יחזרו עם בולשיט חדש. ככה זה כשמנהלים אותך גרוטו ואסנת מארק".

גם קפטן מכבי נתניה בכדורגל, אלמוג כהן, שיתף את דעתו הברורה בנושא עם פוסט ארוך, חד משמעי שמבהיר היטב את הנקודה: "אז אחרי לילה שעיכלתי את הבשורה, גם אני לא יכול להישאר אדיש להחלטה לא לאפשר את אימוני קבוצות הספורט המקצועני (ולא רק הכדורגל). כשחקן אשר ייצג את מדינת ישראל, הן בלבישת המדים הלאומיים והן כישראלי ששיחק 9 שנים על אדמת גרמניה, אני חייב להסביר ולהבהיר למקבלי ההחלטות שכדורגל ובספורט בכלל, זה הרבה מעבר למשחק, זו תרבות, זו דת, זו אמונה".

"יש אלפי ומאות אלפי אנשים שדווקא עכשיו, דווקא בימים כאלו, מחפשים את המפלט, את האסקפיזם במיוחד מול הטלוויזיה כאשר הם צופים בנו", המשיך כהן. "וזה עוד לפני שהזכרתי את אלפי המשפחות (ולאו דווקא של הכדורגלנים) אשר יזכו שוב לפרנסה ראויה בימים קשים אלו. חשוב לציין, כי האימונים והמשחקים כפי שהיו בסוף העונה שעברה הוכיחו את עצמם, הליגה הסתיימה וכולם היו שמחים ומאושרים. הפגיעה בשבועיים או יותר ללא אימונים היא אנושה לספורטאי מקצועני, החזרה לשגרה תיקח לא מעט זמן והחשש לפציעות לא קטן".

"ניתן לקיים אימונים בקפסולות וללא מגע, על מנת שנוכל לקיים איזושהי שגרת ספורט במדינה, בעיקר בשביל מיליוני הצופים בבתים, בכל זאת מדובר במדינת הייטק שתמיד מצאה את הפתרון הטוב בזמנים קשים. לא פעם נקראתי לדגל לשמח ילד חולה, או להדליק נר חנוכה עם קשיש ניצול שואה בביתו, אנו מהווים דוגמא לציבור הרחב ותורמים לקהילה שסביבנו כל יום ביומו. עכשיו תור המדינה להחזיר לנו לפחות את האימונים".

View this post on Instagram

אז אחרי לילה שעכלתי את הבשורה, גם אני לא יכול להישאר אדיש להחלטה לא לאפשר את אימוני קבוצות הספורט המקצועני (ולא רק הכדורגל). כשחקן אשר ייצג את מדינת ישראל, הן בלבישת המדים הלאומיים והן כישראלי ששיחק 9 שנים על אדמת גרמניה, אני חייב להסביר ולהבהיר למקבלי ההחלטות שכדורגל ובספורט בכלל, זה הרבה מעבר למשחק, זו תרבות, זו דת, זו אמונה. יש אלפי ומאות אלפי אנשים שדווקא עכשיו, דווקא בימים כאלו, מחפשים את המפלט, את האסקפיזם במיוחד מול הטלוויזיה כאשר הם צופים בנו. וזה עוד לפני שהזכרתי את אלפי המשפחות (ולאו דווקא של הכדורגלנים) אשר יזכו שוב לפרנסה ראויה בימים קשים אלו. חשוב לציין, כי האימונים והמשחקים כפי שהיו בסוף העונה שעברה הוכיחו את עצמם, הליגה הסתיימה וכולם היו שמחים ומאושרים. הפגיעה בשבועיים או יותר ללא אימונים היא אנושה לספורטאי מקצועני, החזרה לשגרה תיקח לא מעט זמן והחשש לפציעות לא קטן. ניתן לקיים אימונים בקפסולות וללא מגע, על מנת שנוכל לקיים איזושהי שגרת ספורט במדינה, בעיקר בשביל מיליוני הצופים בבתים, בכל זאת מדובר במדינת הייטק שתמיד מצאה את הפתרון הטוב בזמנים קשים. לא פעם נקראתי לדגל לשמח ילד חולה, או להדליק נר חנוכה עם קשיש ניצול שואה בביתו, אנו מהווים דוגמא לציבור הרחב ותורמים לקהילה שסביבנו כל יום ביומו. עכשיו תור המדינה להחזיר לנו לפחות את האימונים @fcmn_il @ipfl_football @ifpo_official #תחזירו_לנו_את_הכדורגל

A post shared by Almog Cohen (@almog1988) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי