Sport1 Banner

סקוטי ווילבקין: "ברצלונה הקבוצה המסוכנת ביותר ביורוליג"

סקוטי ווילבקין | דני מרון

כוכב מכבי תל אביב התראיין לפודקאסט באיטליה והחמיא לבלאוגרנה: "עשתה את המהלכים הכי טובים בפגרה". על יאניס ספרופולוס: "עוזר לי המון מבחינת מנהיגות"

(גודל טקסט)

סקוטי ווילבקין סיפק תצוגות מרשימות יותר מזו שראינו ממנו שלשום (חמישי), בה סיים עם שמונה נקודות באחוזי קליעה רעים והוריד שבעה ריבאונדים, אך מכבי תל אביב לא נפגעה מכך ופתחה את עונת היורוליג עם ניצחון 73:80 על אלבה ברלין. על רקע תחילתה של העונה האירופית, הגארד התראיין לפודקאסט האיטלקי "בק-דור", התייחס ליחסיו עם המאמן יאניס ספרופולוס וסימן את הקבוצה שצריך להיזהר ממנה בליגה הטובה ביבשת.

"זה שהוא המאמן שלי עוזר המון מבחינת מנהיגות", אמר ווילבקין על ספרופולוס, "באופן אישי הוא עזר לי להתקדם במועדון גדול כמו מכבי. העונה חשוב שנהיה מפוקסים בשילוב השחקנים החדשים ונהיה קשובים למאמן, שיטמיע בנו פילוסופיה מנצחת כדי להמשיך להשתפר כמו בשנה שעברה".

כשנשאל על הציפיות שלו מעונת היורוליג ואיזו קבוצה השתפרה יותר מכולן לדעתו, הכוכב השיב: "קשה לומר מה יקרה בעונה הזו, כי הכל יכול להשתנות בשנייה אחת. הקבוצה שעשתה את המהלכים הכי טובים בפגרה זו ברצלונה, אני חושב שהם הקבוצה המסוכנת ביותר שנתמודד איתה העונה".

עוד באותו נושא: סקוטי ווילבקין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי