ליגת העל בכדורסל תחל ב-1 בנובמבר ותיפתח מהמחזור השלישי

אדם אריאל, נועם דוברת | אלן שיבר

בניסיון לשמור על תאריכי המחזורים המקוריים למרות הדחייה של פתיחת העונה, הליגה לא תחל במשחקים שתוכננו למחזור הראשון והשני, שיושלמו בהמשך. מכבי ת"א תשחק לראשונה ב-7 בנובמבר, ירושלים יום לאחר מכן

(גודל טקסט)

אחרי דחיית פתיחת עונת 2020/21 בליגת העל בכדורסל בעקבות הבלאגן סביב הקורונה והירשמות הקבוצות לליגה הבלקנית, סוף סוף ישנן תאריכים למחזור הפתיחה – אשר ייערך בעוד כשבוע וחצי, ב-1 בנובמבר (יום ראשון הבא).

בניסיון לשמור על תאריכי המחזורים המקוריים למרות הדחייה, הליגה תיפתח במחזור השלישי. מספר לא קטן של משחקים יידחו בגלל גביע ווינר ומכיוון שחלקם עתידים להתנגש עם לוח הזמנים של הקבוצות שמשחקות באירופה – והמטרה היא להשלים את כל המשחקים החסרים מוקדם ככל הניתן.

מנהלת הליגה עדכנה את הקבוצות שלוח המשחקים העונה יסבול משינויים רבים במועדי המשחקים בעקבות המצב המורכב, ושעליהן להיערך לכך. המנהלת הבטיחה שתעשה כל כוחה כדי לשמור על מרווח של לפחות 72 שעות בין משחק למשחק עבור כל קבוצה, אך ייתכנו מקרים שאפילו הדבר הזה לא יתאפשר.

שמואל פרנקל
שמואל פרנקל, יו"ר מנהלת הליגה | אלן שיבר, מנהלת ליגת העל בכדורסל

העונה תיפתח במחזור השלישי, באופן חריג, על מנת לשמור על לוח זמנים דומה לזה שנקבע במקור. המשחק הראשון יהיה בין הפועל אילת לעירוני נס ציונה ב-1 בנובמבר. באותו יום גם הפועל תל אביב אמורה לפגוש את הפועל חולון, אך המשחק יידחה אם הסגולים יעפילו לחצי גמר גביע ווינר.

מכבי תל אביב תיכנס לליגה במחזור שלאחר מכן (המחזור הרביעי), כאשר תארח ב-7 בנובמבר את הפועל אילת ויומיים לאחר מכן תקיים משחק השלמה בגביע מול מכבי אשדוד. המשחק הראשון של הפועל ירושלים ייערך ב-8 בנובמבר, כאשר הקבוצה של עודד קטש תשחק מול עירוני נהריה.

המחזור השני עתיד להיות מושלם ב-18 וב-19 בנובמבר, אך לא במלואו, וטרם נקבעו מועדים להשלמת המחזור הראשון. במהלך חלון הנבחרת ב-29 בנובמבר מכבי ת"א תקיים משחק השלמה מול נהריה (אם לשתיהן לא יהיו נציגים בנבחרת או שיסכימו לשחק בלעדיהם).

המחזור השישי בליגה הבלקנית ייערך ב-25 וב-26 בנובמבר, והמחזור הרביעי בליגה הבלקנית יושלם ב-29 בנובמבר – בזמן חלון הנבחרת.

עודד קטש | אלן שיבר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי