ספרופולוס: "ראיתם את הדור הבא של מכבי ת"א, מזה אני מרוצה"

יאניס ספרופולוס, עוז בלייזר | דני מרון

המאמן החמיא לשחקניו אחרי ה-73:84 בדרך לחצי גמר גביע ווינר, ובעיקר לבלייזר, בנדר והצעירים שזכו לדקות נדירות: "לעוז אולי יהיו משחקים לא טובים, אבל הוא תמיד נותן את המקסימום. דראגן צריך להיכנס לקצב"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא התקשתה להעפיל לחצי גמר גביע ווינר, שם תפגוש את מכבי ראשון לציון, על אף שהמאמן יאניס ספרופולוס העניק דקות משמעותיות לשחקני הסגל הרחב שהובילו את הקבוצה ל-73:84 על הפועל חיפה.

למעשה היה זה המשחק הראשון של מכבי ת"א במסגרת המקומית, אחרי שכבר ערכה חמישה מחזורי יורוליג, ואת המושכות לקח אתמול עוז בלייזר, שהצטיין עם לא פחות מ-19 נקודות ושמונה כדורים חוזרים.

"כשהחתמנו את עוז, ידעתי שהוא יענה לצרכים של הקבוצה", אמר יאניס ספרופולוס בסיום לאתר הרשמי של הקבוצה, "הוא מנוסה, הוא שחקן טוב ומשחק עם הלב שלו. זה שחקן שנותן תמיד את המקסימום, אולי יהיה לו משחקים לא טובים, אבל תמיד נותן את המקסימום, זה לא מפתיע אותי איך הוא התחבר לקבוצה ולפילוסופיה שלי. יש לו את הניסיון איך לשחק".

בלייזר. "תמיד נותן את המקסימום" | דני מרון

ספרופולוס גם לא יכול היה שלא להחמיא לצעירים שקיבלו הזדמנות נדירה מבחינתו: "אני מאוד מרוצה מהישראלים. עבור החבר'ה הצעירים זה לא היה משחק, כי הם לא קיבלו דקות עד עכשיו. שיחקנו רק שלושה משחקי הכנה, ועם ההכנה הרכה שלנו היינו צריכים להתכונן ליורוליג ולא היה להם הרבה דקות. הם הגיבו טוב מאוד ואני מרוצה מהם. ראיתם את הדור הבא של מכבי תל אביב, התכנית שלנו שמשקיעה בחבר'ה הצעירים. מזה אני מרוצה".

ספרופולוס נשאל על חשיבות המפעלים המקומיים והוסיף: "אנחנו רוצים לשחק במסגרות הישראליות, כי אנחנו קבוצה ישראלית ורוצים לשחק במדינה שלנו ואני מכניס גם את עצמי למדינה שלנו".

על דראגן בנדר, שחווה פתיחת עונה לא קלה ביורוליג, אך אתמול בלט הודות לתשע נקודות, שבעה ריבאונדים וארבע חסימות, אמר המאמן: "לבנדר היה את המשחק הכי טוב עד כה. ככה הוא ימצא את הקצב שלו. הוא שחקן טוב מאוד, ברגע שהוא ייכנס לקצב שלו הוא יופיע. זה היה המשחק הטוב ביותר שלו. יש לו עוד הרבה דרך להתקדם".

ספרופולוס ובנדר. "ימצא את הקצב ויופיע" | דני מרון

עידן אלבר, שקיבל דקות ראשונות מאז שחזר לקבוצת נעוריו, הוסיף: "הדבר הכי חשוב הוא להישאר מוכן כשקוראים לך וכשצריכים אותך. למשל בברצלונה ראיתי שחקן ששיחק נגדנו בעתודה שפתאום היו צריכים אותו והוא שיחק 30 דקות ביורוליג. אז גם אני רוצה לשמור על מוכנות כזאת, בעיקר מנטלית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי