קאמבק לנס ציונה ברבע האחרון, בדרך ל-74:80 על בני הרצליה

טל דן
טל דן | עדי אבישי

הכתומים חזרו ממינוס דו ספרתי ב-10 הדקות האחרונות וקטעו רצף של חמישה הפסדים. 19 נקודות למילר, 18 לצ'יטהאם ו-16 לדן. בצד השני, 27 של גיינס לא הספיקו

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגת העל בכדורסל ננעל הערב (שני) עם משחק צמוד ומותח, שבסיומו עירוני נס ציונה רשמה ניצחון בכורה לעונת 2020/21, על בני הרצליה בזכות קאמבק מפיגור דו ספרתי ברבע האחרון. הכתומים קטעו רצף של חמישה הפסדים בכל המסגרות, בעוד העולה החדשה נוצחה בפעם השנייה ברציפות בליגה, אחרי שנכנעה להפועל חיפה בשבוע שעבר.

תוך דקות ספורות מהפתיחה, בני הרצליה נטלה את ההובלה והחזיקה בה לאורך מרבית המשחק. היתרון של הכחולים-לבנים טיפס כבר ל-14 ברבע השני, אך המארחת הצליחה לצמק למינוס שש בהפסקה. הרצליה לא אפשרה ליריבה להתקרב מעבר לכך ברבע השלישי, אלא שאת הרבע האחרון נס ציונה פתחה בריצת 3:12 שהחזירה אותה למשחק, בהמשך פטריק מילר השלים מהפך וקוואן צ'יטהאם סגר עניין לטובת הכתומים, עם שלשה גדולה 11 שניות לסיום שקבעה את תוצאת המשחק.

מילר הוביל את קבוצתו של בראד גרינברג עם 19 נקודות ושישה אסיסטים, צ'יטהאם הוסיף 18 נקודות ותשעה כדורים חוזרים, טל דן תרם 16 ושמונה ריבאונדים. פרנק גיינס היה הקלע הבולט מבין שחקניו של שרון דרוקר עם 27 נקודות, אך מלבדו רק קנדל אנתוני קלע בספרות כפולות וסיים עם 15.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי