80:82 דרמטי להפועל ת"א נגד נס ציונה, אילת דרסה את הרצליה

רג'י אפשואו, ים מדר | פיב"א

האדומים ניצלו מהפסד על הבאזר ורשמו ניצחון בכורה העונה. טימור (20 נק') ומדר (17) הדרומיים התפוצצו על העולה החדשה וניצחו 78:103. הפועל חיפה השלימה ריצת 0:21 ברבע השלישי נגד נהריה ורשמה ניצחון 84:92 נהדר

(גודל טקסט)

המחזור הראשון בליגת העל בכדורסל המשיך הערב (חמישי) עם שני משחקים. במוקד, הפועל תל אביב ניצחה את עירוני נס ציונה, כשבמקביל הפועל אילת הביסה את בני הרצליה. בנוסף, הפועל חיפה ניצחה את נהריה, במשחק שהוקדם מהמחזור ה-12.

הפועל תל אביב – עירוני נס ציונה 80:82

לאחר ההפסד במחזור הפתיחה לגלבוע/גליל, הפועל ת"א רשמה את ניצחון הבכורה שלה העונה נגד האדומים פתחו את המשחק בצורה טובה, כאשר ים מדר וטאליב זאנה קלעו ללא בעיות כבר בדקות הראשונות. ליאור קררה וטל דן החזיקו את נ"צ ברבע הראשון, שהסתיים ב-18:22 לטובת הפועל ת"א. הקבוצה של יאניס קאסטריטיס המשיכה את המומנטום גם ברבע השני, זאת למרות מהפך שביצעה נס ציונה במהלך הדקות. 35:38 למארחת בתום המחצית הראשונה.

מי שעלה חד מאוד מחדרי ההלבשה היה רביב לימונד, שכיכב נגד הפועל ת"א, האקסית הגדולה שלו. הקלע בן ה-36 קלע כמעט מכל הזדמנות, חילק אסיסטים לחבריו ועזר לקבוצתו להישאר במשחק. מנגד, בר טימור ווולטר למון ג'וניור קבעו 61:65 להפועל ת"א בתום שלושה רבעים. נס ציונה השיגה מהר מאוד את השוויון בתחילת הרבע המכריע, שהיה דרמטי וצמוד עד הבאזר האחרון. בשניות האחרונות נס ציונה קיבלה הזדמנות גדולה לנצח את המשחק, אך קורנליוס ומילר החטיאו מחוץ לקשת והעניקו להפועל ת"א את הניצחון.

עירוני נהריה – הפועל חיפה 92:84

פשוט מדהים. הפועל חיפה, שחזרה לליגה הראשונה לאחר כשני עשורים, ממשיכה את היכולת הנהדרת שלה והערב היא נתנה "נוק-אאוט" מרשים לנהריה. במחצית הראשונה המשחק היה צמוד מאוד, כאשר אף צד לא הצליח לייצר מומנטום, ולחדרי ההלבשה הקבוצות ירדו בשוויון, 41:41. כאן בדיוק מתחיל החלק השני של ההתמודדות, בו הקבוצה של אלעד חסין התפוצצה עם ריצת 0:21 אשר שיתקה לגמרי את הסגולים ואפשרה לחיפאים לרוץ כל הדרך לניצחון.

סיגרס. כיכב במדי הפועל חיפה | אלעד נבו

בני הרצליה – הפועל אילת 103:78

בניצוחם של קייסי פראתר ומארקל בראון, אילת פשוט דרסה את העולה החדשה מהרצליה והשיגה את ניצחונה השני העונה. בליץ של הדרומיים כבר ברבע הראשון, אשר התבטא ביתרון של 16 נקודות בתום הרבע הראשון ו-29 בהפסקה. המשך המשחק היה גארבג'-טיים גדול במיוחד, כאשר לשחקנים על הפרקט נותר רק לשפר את האחוזים והסטטיסטיקה, אך שום דבר לא מנע מהחניכים של אריאל בית הלחמי את הניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי