דדאס: "רצף הניצחונות של גלבוע הוא המוטיבציה הכי גדולה שלנו"

סטפנוס דדאס | ברני ארדוב

הפועל חולון תארח בשבת את מוליכת הטבלה מגן נר, והמאמן דרוך: "צריך לדאוג לעסקים בליגה המקומית". אוחיון וברנדווין ימשיכו להיעדר. מנגד, החבורה של ליובין תנסה לשמור על מאזן מושלם

(גודל טקסט)

אחרי שהשיגה את ניצחון הבכורה שלה בליגת האלופות של פיב"א, הפועל חולון תארח את משחק הבית הראשון שלה לעונת 2020/21 בליגת העל, כאשר מוליכת הטבלה הלוהטת, הפועל גלבוע/גליל, תגיע להיכל טוטו במשחק שיפתח את המחזור החמישי ויפגיש בין שתי הקבוצות שהתמודדו זו מול זו בסדרת רבע גמר הפלייאוף של העונה שעברה. הפועל חולון ניצחה ב-10 מתוך 12 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות וגם גברה על גלבוע/גליל במפגש הליגה האחרון בין השתיים, 87:88 ברבע גמר גביע ווינר.

הסגולים-צהובים התחילו את הליגה עם הפסד חוץ 100:91 למכבי ראשון לציון, בתום משחק בו איבדו יתרון דו ספרתי מוקדם וספגו 57 נקודות במחצית השנייה. בהמשך השבוע, כאמור, הקבוצה של סטפאנוס דדאס התאוששה עם ניצחון ביתי 63:73 על שולה הצרפתית. דבר שחולון יכולה לשאוב ממנו עידוד זו העובדה שכל אחד מארבעת הזרים שלה סיפק הופעה אחת טובה לפחות בשני המשחקים האחרונים, כאשר בליגה טיירוס מקגי הוביל עם 24 נקודות וכריס ג'ונסון הוסיף 16, בעוד באירופה סי ג'יי האריס כיכב עם 25 ואייזיאה מיילס תרם 17.

דדאס, ששוב יהיה חסר את יוגב אוחיון ועודד ברנדווין הפצועים בסגל שלו, אמר לקראת המשחק: "זה המשחק הביתי הראשון שלנו בליגה והעובדה שהפסדנו את המשחק בראשון לציון, כשמנגד גלבוע/גליל מגיעה עם רצף של ניצחונות, זו המוטיביציה הכי גדולה לי ולשחקנים שלי. שמנו בצד את ליגת האלופות מכוון שבשבת הזו עלינו לדאוג לעסקים בליגה המקומית".

האריס והאוול. חולון תחפש ניצחון בכורה בליגה | ברני ארדוב

מן העבר השני, האדומים-לבנים מעמק המעיינות פתחו את הליגה עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, אחרי בשבוע החולף הביסו 68:88 את הפועל תל אביב בבית וגברו 77:82 על מכבי חיפה בחוץ. במשחק האחרון ג'ו תומאסון הוביל את גלבוע/גליל עם 17 נקודות, אך האחראי הבכיר לפתיחת העונה המוצלחת הוא יפתח זיו, שעד כה סיפק ממוצעים של 15.7 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, בנוסף ל-20.7 במדד היעילות.

שחקני גלבוע. ישמרו על מאזן מושלם? | לילך וייס, מנהלת הליגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי