ג'ונס: "לא עלינו מרוכזים כמו שהצוות הכין אותנו", האנטר ימריא לספרד

כריס ג'ונס | ברני ארדוב

אחרי שהצטיין מול ז'לגיריס, רכז מכבי תל אביב שוב קיבל מנת דקות גדולה ב-86:92 על בני הרצליה ולא התלהב מהניצחון בהארכה: "צריכים להשתפר". ספרופולוס: "עשינו טעויות". לסנטר הותאמה מסכה מיוחדת לצד המשחקים

(גודל טקסט)

זה הלך לה יותר קשה מהצפוי, אבל מכבי תל אביב השיגה אתמול (ראשון) את הניצחון השני שלה בליגת העל אחרי שגברה 86:92 על בני הרצליה, בתום הארכה. לאחר ההפסדים שספגו עד כה ביורוליג, בקבוצה דיברו על הצורך ללמוד כיצד להכריע משחקים. במפגש עם העולה החדשה, שחקני האלופה אכן עשו את העבודה ויצאו עם ידם על העליונה, אך הם הפכו את המשחק לצמוד במו ידיהם כששמטו יתרון של 13 נקודות במהלך הרבע האחרון – דבר שבוודאי ידליק נורה אדומה אצל יאניס ספרופולוס לקראת צמד המשחקים נגד ריאל מדריד ו-ולנסיה בהמשך השבוע.

"היינו צריכים להכריע את המשחק בזמן החוקי", הודה המאמן היווני לאחר המשחק. "עשינו כמה טעויות בשני הצדדים של המגרש וזה נתן להם את האפשרות לגרור את המשחק להארכה, שבה היינו יותר נחושים. מעל הכל זה טוב מאוד שניצחנו, אבל אנחנו צריכים ללמוד לא להירגע, כי ברגע שעלינו ליתרון 13 נקודות נתנו להם את האפשרות לחזור למשחק".

סקוטי ווילבקין היה אחד משלושת השחקנים שלא נרשמו בסגל, בנוסף לאות'לו האנטר המתאושש מפגיעת ראש ואנג'לו קלויארו. בהיעדרו של הגארד, כריס ג'ונס שוב קיבל מנת דקות גדולה מהרגיל ולאחר שהיה ממצטייני הקבוצה בניצחון על ז'לגיריס, הרכז בלט גם בהרצליה עם 17 נקודות ושמונה אסיסטים.

יאניס ספרופולוס | ברני ארדוב

לגבי האנטר, מכבי ת"א הודיעה כי הסנטר ימריא עם הקבוצה לצמד המשחקים בספרד. "השחקן סובל מחבלה בפניו והותאמה לו מסיכה מיוחדת כדי שתגן עליו, כשהמטרה היא להכשירו למשחקים מול ריאל מדריד ו-ולנסיה" מסרה האלופה.

"לא הייתי אומר שבאנו לא מוכנים, אלה רק פרטים קטנים שהיינו צריכים להתמקד בהם בסיום", אמר ג'ונס לגבי הקאמבק של היריבה ברבע האחרון. "אפשרנו להם כמה דברים שלא היינו צריכים, אבל נלחמנו בשביל הניצחון. יש פה שחקנים חדשים שרק התחברו יחד. גם אם כל משחק יוכרע בהפרש של שתי נקודות ואנחנו ננצח, ניקח את זה וננסה להמשיך לבנות על זה. לא עלינו מרוכזים כמו שהצוות הכין אותנו באימון וזה רק מראה שאנחנו צריכים להשתפר".

סנדי כהן שוב פתח בחמישייה וקיבל 20 דקות, בהן תרם שמונה נקודות וארבעה ריבאונדים. המתאזרח סיכם את המשחק בסיום: "אני חושב שהיה קרב קשוח מצד שתי הקבוצות, הרבה שחקנים שלהם עשו משחק מעולה וקלעו זריקות קשות מאוד. זה היה משחק של הלוך-חזור, אבל באופן כללי עשינו את העבודה ויצאנו עם הניצחון. זה תמיד נחמד לנצח משחקים צמודים ולנצח בכלל, עדיף ללמוד מניצחונות מאשר מהפסדים. אני מקווה שנוכל להשתפר בהגנה ולהרים את הרמה שלנו".

סנדי כהן | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי