בעקבות פציעתו של האוול: חולון החתימה את מקסים דה זיאווה

מקסים דה זיאווה | הפועל חולון, רשמי

בשל חוסר הוודאות בנוגע לזמן החלמתו של המתאזרח, הסגולים צירפו בחוזה זמני את הפאוור פורוורד הבלגי (33, 2.06), שכיכב נגדם במדי אולדנבורג. דדאס: "שחקן חכם מאוד, יהיה איתנו לפחות עד סוף משחקי ליגת האלופות"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

מיד לאחר ההפסד שלה להפועל ירושלים הערב (ראשון), 82:73 בארנה, הפועל חולון הודיעה על רכש חדש: בעקבות פציעתו של ריצ'ארד האוול וחוסר הוודאות באשר לזמן החלמתו, הסגולים החתימו על חוזה זמני את מקסים דה זיאווה, פאוור פורוורד בלגי בן 33, המתנשא לגובה 2.06 מ'.

דה זיאווה מגיע מאובראדוירו הספרדית (קבוצתו של ג'ייק כהן), בה שיחק מאז 2018 והעמיד ממוצעים של 4.5 נקודות ו-2.1 ריבאונדים, ב-11 דקות למשחק. לפני כן, הבלגי עבר באולדנבורג הגרמנית ובעונתו השנייה שם, התארח אצל הפועל חולון במסגרת ליגת האלופות של פיב"א ואף כיכב נגדה עם 26 נקודות ושבעה כדורים חוזרים.

לפורוורד רזומה עשיר בליגה במולדתו, לאחר שנבחר לרוקי העונה בבלגיה ב-2005, לשחקן הצעיר של העונה ב-2009 ולשחקן המצטיין של העונה ב-2014, אז רשם 14.2 נקודות ושמונה ריבאונדים למשחק במדי אנטוורפן. בהמשך עזב את ארצו ועבר בווירטוס רומא האיטלקית ובנימבורק הצ'כית, כאשר בנוסף, הוא נמנה באופן קבוע על סגל נבחרת בלגיה.

מאמן הפועל חולון, סטפנוס דדאס, התייחס להחתמה: "מדובר בשחקן חכם מאוד, בעל נוכחות בצבע שיוסיף לנו פרמטר אחד שחסר לנו בעקבות ההיעדרות של ריצ'י. מקסים תמיד שיחק יותר מעונה אחת בקבוצותיו, מה שמוכיח את איכותו כשחקן וכאדם. הוא יהיה איתנו באופן זמני, לפחות עד לסוף משחקי ליגת האלופות. לפי המצב הרפואי והצרכים של הקבוצה, נתכנן את העתיד המשותף".

האוול (משמאל). ייעדר לתקופה לא ידועה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי