חיזוק לאלופה: יובל זוסמן יערוך בכורה העונה נגד הפועל חולון

יובל זוסמן | דני מרון

מכבי תל אביב הודיעה שהסווינגמן נרשם בסגל למשחק החוץ נגד הסגולים, שיהיה הראשון שלו מאז הפציעה בפלייאוף האחרון. עומרי כספי ינוח, גם טיילר דורסי, כריס ג'ונס ודראגן בנדר

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב חזרו והזכירו מתחילת העונה את חסרונם של הפצועים, בעיקר לאור ריבוי ההפסדים ביורוליג. החל ממחר (שבת), לרשות האלופה יעמוד סגל מלא לראשונה בעונת 2020/21, שכן לאחר שובם של ג'ון דיברתולומאו ועומרי כספי בשבועות האחרונים, הקבוצה הודיעה הערב כי יובל זוסמן נרשם בסגל למשחק החוץ נגד הפועל חולון.

כזכור, זוסמן קרע את שריר הירך האחורי במהלך המשחק השני בסדרת רבע גמר הפלייאוף בעונה שעברה, נגד הפועל תל אביב. לפני כחודש וחצי, הצהובים עדכנו כי הסווינגמן סבל מהחמרה באותה פציעה, ולכן החזרה שלו למגרשים התעכבה עד כה. בהיעדרו, מכבי תל אביב הייתה חסרה את השומר הטוב ביותר שלה בסגל, שבדרך כלל מקבל את המשימה להצר את צעדיהם של כוכבי הקבוצות היריבות וכבר הוכיח את יכולותיו בעונות האחרונות, נגד שחקנים בכירים כמו ננדו דה קולו, בין השאר.

מי שלא נכלל בסגל לביקור בהיכל טוטו הוא עומרי כספי, שממשיך בתהליך הדרגתי של חזרה לכושר אחרי שקיבל אתמול דקות ראשונות ביורוליג אחרי שנה. סקוטי ווילבקין ואנטה ז'יז'יץ', שקיבלו מנוחה במשחק הליגה נגד נהריה, יחזרו לשחק, כאשר כריס ג'ונס, טיילר דורסי ודראגן בנדר הם שלושת הזרים שלא נרשמו להתמודדות עם קבוצתו של סטפנוס דדאס.

בעונה שעברה הצהובים רשמו סוויפ עונתי ראשון על הפועל חולון מאז עונת 2015/16. בסוף החודש הנוכחי, שתי הקבוצות ייפגשו פעם נוספת לקרב על התואר הראשון של העונה, בגמר גביע ווינר.

כספי מטביע. יחזור לנוח בשבת | דני מרון

בדרך כלל מפגש בין שתי הקבוצות הללו היה מהווה קרב צמרת, אלא שחולון טרם השיגה ניצחון העונה בליגה, לאחר שנכנעה למכבי ראשל"צ, גלבוע/גליל והפועל ירושלים, אם כי בליגה הבלקנית מאזנה מושלם וביום שני האחרון היא הביסה 79:100 את נס ציונה.

ריצ'ארד האוול הפצוע ימשיך להיעדר ומי שהוחתם באופן זמני על מנת למלא את מקומו, מקסים דה זאו, יערוך מחר את הופעת הבכורה שלו בישראל. בנוסף, עודד ברנדוויין ישחק לראשונה העונה בליגה, לאחר שהחלים מפציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי