זאנה לא החלים, הפועל ת"א תצא לב"ש עם שלושה זרים בסגל

טאליב זאנה | דני מרון

סנטר האדומים עדיין סובל מדלקת במרפק ולכן קסטריטיס ייאלץ להסתדר עם סגל קצר במשחק החוץ מול הדרומיים, שפתחו מצוין את העונה. אגאדה יקבל את פרס שחקן החודש. מוקדם יותר, הפועל חיפה תארח את מכבי ראשל"צ

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים. הפועל חיפה תנסה לשוב לנצח כשתארח את מכבי ראשון לציון, שרוצה לשוב למקום אליו התרגלה בשנתיים האחרונות – צמרת הטבלה. מאוחר יותר, הפועל תל אביב הפצועה תעלה למשחק חוץ אצל הפועל באר שבע הלוהטת, בתקווה שהפגרה סייעה לה "להתאפס" אחרי פתיחת עונה חלשה.

הפועל חיפה – מכבי ראשון לציון (19:20)

הקבוצות ייפגשו לראשונה מאז שנת 2000, אז האדומים מהכרמל ניצחו 57:59. מכבי ראשון לציון ניצחה את הפועל חיפה בחוץ רק במשחק אחד מתוך ארבעת האחרונים, באוקטובר 1994, אז שיחק בשורותיהם דני גוט – אביו של גולן גוט, שנולד שבוע אחרי אותו משחק וילבש מחר את המדים הכתומים.

הפועל חיפה פתחה את העונה עם שלושה ניצחונות, אולם מאז נעצרה והפסידה בשני המחזורים האחרונים בליגה, כאשר בנוסף נכנעה לבני הרצליה בבלקנית לפני שישה ימים. מנגד, סגנית האלופה עם 50% הצלחה לאחר ארבעה משחקים ובמחזור שעבר גברה על בני הרצליה. בסגל של גיא גודס היו לא רק נציגים בנבחרת ישראל, גוט ונועם דוברת, אלא גם נציג בנבחרת פנמה – אקיל מיצ'ל, שרשם 8.5 נקודות ו-11.5 ריבאונדים בהפסד לברזיל ולאורוגוואי.

גולן גוט. אביו בין האחרונים שניצחו עם ראשל"צ בכרמל | אלן שיבר

הפועל באר שבע – הפועל תל אביב (21:15)

ארבעה מששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בפער של שש נקודות ומטה ו/או לאחר הארכה, כולל 81:84 לתל אביביים בסוף חודש יוני האחרון, במשחק בו מחקו פיגור 15.

החבורה מבירת הנגב יצאה לפגרה במצב רוח מצוין, אחרי שהשיגה ניצחון שלישי העונה בהפרש דו ספרתי וקלעה באותם משחקים 101.3 נקודות בממוצע. קיילב אגאדה, שיקבל מחר את פרס שחקן החודש בליגת העל, קלע 10.3 עבור נבחרת ניגריה בפגרה החולפת, בעוד המתאזרח נתן ג'ורקוביץ' תרם ארבע נקודות בניצחון הסנסציוני של נבחרת שווייץ על סרביה.

הפועל תל אביב נכנעה למכבי חיפה לפני היציאה לפגרה ולמרות שבר טימור מוביל את טבלת הקלעים הישראלים עד כה, עם 17.3 נקודות בממוצע, האדומים עם ניצחון בודד מארבעה משחקים וכבר הספיקו להיפרד מוולטר למון ג'וניור, שנחתך בשל יכולת מאכזבת. אם לא די בכך, הקבוצה של יאניס קסטריטיס תחסר מחר גם את טאליב זאנה, שסובל מדלקת במרפק ובניגוד להערכות שהיו במועדון, לא הספיק להחלים במהלך הפגרה. בעקבות כך, הפועל תל אביב תצא לבאר שבע עם שלושה זרים בלבד: גייב יורק שחתם בתחילת השבוע, ג'יי פי טוקוטו ורג'י אפשואו.

בר טימור מצטיין עד כה, אך הפועל ת"א בתקופה רעה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי