כספי חזר לסגל מכבי ת"א לקראת נס ציונה, ווילבקין חוץ

עומרי כספי | דני מרון

אחרי שקיבל מנוחה וראה את קבוצתו סופגת הפסד בכורה נגד חולון, הפורוורד נרשם למשחק החוץ מול הכתומים בשני. גם האנטר ינוח. בנוסף, בני הרצליה תחפש ניצחון בכורה נגד גלבוע/גליל, מקס היידגר יערוך הופעת בכורה

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (שני) עם שני משחקים, שבכל אחד מהם ייערך קרב קצוות. מכבי תל אביב תרצה לחזור למסלול אחרי שנחלה הפסד בכורה אתמול נגד חולון, כשתתארח בנס ציונה. במשחק המוקדם, גלבוע/גליל תשחק בחוץ נגד בני הרצליה, שעדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה.

עירוני נס ציונה – מכבי תל אביב (21:00)

האלופה חזרה לנצח ביורוליג ביום חמישי האחרון וקיבלה אתמול בחזרה את יובל זוסמן, ששיחק לראשונה העונה לאחר שהתאושש מפציעה. הסווינגמן לא מנע הפסד לסגולים של סטפנוס דדאס, אותם תפגוש מכבי ת"א בגמר גביע ווינר בעוד 20 יום. מי שחזר לסגל לקראת הביקור באולם לב המושבה הוא עומרי כספי, שלא נרשם למשחק בחולון עקב ניהול העומס שנעשה איתו בקבוצה. יחד עמו שבו כריס ג'ונס, טיילר דורסי ודראגן בנדר, כאשר סקוטי ווילבקין ואות'לו האנטר יקבלו מנוחה, כמו גם אלייז'ה בראיינט.

בצד הכתום, נס ציונה עם ניצחון אחד בלבד בארבעה משחקים, אם כי הוא הגיע במשחק הבית היחיד של הקבוצה עד כה, נגד בני הרצליה. בראד גרינברג יקווה כי שחקני החיזוק הטריים – ג'רום מינסיי שרשם בכורה מוצלחת עם 21 נקודות, ובריאן אנגולה שקלע 18 נקודות בממוצע בשני המשחקים של נבחרת קולומביה בפגרת הנבחרות האחרונה, ישדרגו את הקבוצה ויוציאו אותה מהתחתית.

כל ניצחונות הבית של נס ציונה על מכבי ת"א בכל הזמנים הגיעו משלשה בשניות הסיום: פרסטון נואלס עשה זאת באוקטובר 2013, קאליף ווייאט בפלייאוף 2018 ודקוואן קוק לפני שנתיים, במה שהיה הניצחון האחרון של הכתומים על האלופה.

זוסמן. חזר לשחק בחולון | דני מרון

בני הרצליה – הפועל גלבוע/גליל (19:00)

מקס היידגר המושאל ממכבי ת"א יערוך הופעת בכורה בשורות העולה החדשה, שתקווה לנצח לראשונה נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה עד כה. הרצליה ניצחה בארבעה מחמשת המפגשים האחרונים בין השתיים, כאשר ההפסד היחיד היה על חודה של נקודה – 90:89. מי שייעדר הוא יאיר קרביץ, שמושבת לחודשיים הקרובים בעקבות פציעה.

החבורה מגן נר ספגה לפני פגרת הנבחרות את הפסד הבכורה שלה בליגה אחרי חמישה ניצחונות רצופים, 100:77 ביתי להפועל אילת, לא מעט בגלל שיפתח זיו נעצר באותו משחק על חמש נקודות בלבד ומדד 2. לשמחתה של גלבוע, זיו חזר לעצמו במדי נבחרת ישראל והוביל את הבריחה שלה ברבע השני נגד פולין, עם תשע נקודות. האדומים-לבנים מובילים 30:32 במאזן כל הזמנים בין הקבוצות בליגה הבכירה.

יפתח זיו. חזר לעצמו בנבחרת | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי